Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_963752 Hoe zit het eigenlijk met de Gangs in Gta 4 ? - Welke gangs zijn er allemaal ? - Staan ze net als in vorige delen in groepen.. - Zit je zelf ook bij een gang ( en kun je ze dan ook inhuren/meenemen..)
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_963762 Hey.Ik antwoord je vragen wel Welke gangs zijn er allemaal: Ik ken alleen The Loan Sharks Staan ze ook in groepen?: Volgens mij niet Zit je zelf ook in een gang?: Ik kan die functie nog niet,maar wie weet
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_963768 Gino volgens mij zijn de loan sharks geen georganiseerde gang maar gewoon mensen die nog geld krijgen van Roman.
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_963769 De jamaïcanen kan je volgens mij wel een gang noemen..
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_963770 Stel zulke vragen aub niet als iedereen het spel hoogstens 5 uur gespeeld heeft.. Denk eens na? Iederen zegt: 'Ik weet het nog niet', DUUHHH
Geplaatst: 29 april 200817 jaren Auteur comment_963782 Stel zulke vragen aub niet als iedereen het spel hoogstens 5 uur gespeeld heeft.. Denk eens na? Iederen zegt: 'Ik weet het nog niet', DUUHHH Jij maakt je dus druk om dat ene topic wat ik aan heb gemaakt , terwijl je zelf al veel eerder een topic hebt gemaakt over hoe het daten is Dus als je niks te zeggen hebt , reageer dan niet a.u.b En met DUUUH , Kom je niet al te slim over [/font] __________________________________________________ ON : ok bedankt , zijn de jamaïcanen er al meteen in het eerste land ?
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_963834 Die motorijders die je moet helpen met een misse bij elizabeth.. Playboy X zegt dat hij & zijn bende gevaarlijk zijn. Pzz Bewerkt: 29 april 200817 jaren door Metiz
Hoe zit het eigenlijk met de Gangs in Gta 4 ?
- Welke gangs zijn er allemaal ?
- Staan ze net als in vorige delen in groepen..
- Zit je zelf ook bij een gang ( en kun je ze dan ook inhuren/meenemen..)