Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_963758 Hallo, Ik ben nu bezig met wapens en andere dingen te zoeken. Ik heb nu al handgranaten gevonden en ik zal er een kaartje van maken van waar deze liggen. Zin om mee te gaan zoeken of heb je al wat gevonden laat het hier dan weten. Zo kunnen we ook WikiGTA helpen. Bewerkt: 29 april 200817 jaren door Only GrandTheftAuto
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_963760 Ik wil wel helpen,maar ik weet niet precies hoe je kaartjes zet op Gtaforum :$..Weet iemand misschien hoe dat kan?.zoja,dan wil ik graag hepen
Geplaatst: 29 april 200817 jaren Auteur comment_963766 Ik wil wel helpen,maar ik weet niet precies hoe je kaartjes zet op Gtaforum :$..Weet iemand misschien hoe dat kan?.zoja,dan wil ik graag hepen Gewoon als bijlagen toevoegen
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_963844 koop gewoon een strategy guide bij de MM bijvoorbeeld dan hoef je niet meer te zoeken. staat alles netjes achterin op een mooie grote kaart, alle collectables uniqe stunt jumps flying rats etc etc..
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_963876 Ga in de game zelf naar een tw@ internetcafe, typ in de ingame browser "www.whattheydonotwantyoutoknow.com" en daar krijg je maps met wapens, de fameuze "pigeons", ed. Handig
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968727 @hierboven: heey sukkel je quote je eigen post >>> Door SummerBase: Kan het niet wat vriendelijker? <<< OnTopic: Ik heb de stratigy guide dus ik kan zomaar ff alles aanwijzen
Hallo,
Ik ben nu bezig met wapens en andere dingen te zoeken.
Ik heb nu al handgranaten gevonden en ik zal er een kaartje van maken van waar deze liggen.
Zin om mee te gaan zoeken of heb je al wat gevonden laat het hier dan weten.
Zo kunnen we ook WikiGTA helpen.
Bewerkt: door Only GrandTheftAuto