Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_963822 1. Hoe kan je je GSM eigenlijk upgraden ? 2. Hoe kan je een taxi bellen met de gsm ? Ik vind ze namelijk nergens dus maak ik maar effe een dom topic aan Pzz
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_963827 1. nieuwe gsm krijg je van zelf unlocked als je verder in de game bent. 2. taxi bellen kan volgens mij niet, je kan wel roman's service bellen, er komt dan iemand jou op halen en naar een bestemming die je wilt gratis bringen. het is wel een gewoooooone auto en geen taxi.
Geplaatst: 29 april 200817 jaren Auteur comment_963830 2. taxi bellen kan volgens mij niet, je kan wel roman's service bellen, er komt dan iemand jou op halen en naar een bestemming die je wilt gratis bringen. het is wel een gewoooooone auto en geen taxi. Welke nummer is het dan ? Pzz
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_963831 2. taxi bellen kan volgens mij niet, je kan wel roman's service bellen, er komt dan iemand jou op halen en naar een bestemming die je wilt gratis bringen. het is wel een gewoooooone auto en geen taxi. Welke nummer is het dan ? Pzz moet je gewoon in je phonebook roman selecteren en dan staat het wel ergens tussen, maar daarvoor moet je wel paar missies gedaan hebben bij hem.
Geplaatst: 29 april 200817 jaren Auteur comment_963835 Kk dankje ik zal morgen wel kijken .. Ik zit nu bij Francis Mcreary enzo dus het zou normaal toch moeten lukken? Newayz thx voor de hulp Hier mag een op Pzz
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_963949 van af waneer kan je de taxi gebruiken dna ? :$ Vanaf het begin al, dan moet je bij een taxi in de buurt zijn en dan L1 drukken(Op PS3) of LB op de X360. Maar als er geen taxi is kun je roman bellen, die telefoon krijg je als je de eerste missie hebt gedaan. GReetz
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_963962 In je telefoon, moet je je contacten > Roman > Car Service , dan bel je hem en dan stuurt Roman je een gewone zwarte auto, die brengt je naar bestemming. Die rit is gratis!!! Heel handig dus
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964018 Je kunt wel een taxi roepen als je lanks de weg staat (met de PS3 is het L1)
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964195 als ik L1 indruk rijd de taxi gewoon door weet je hoe dat komt?
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964203 als ik L1 indruk rijd de taxi gewoon door weet je hoe dat komt? roept of fluit Niko naar de taxi. Zo ja kan het zijn dat de taxi bezet is.
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964212 nee hij doet helemaal niks en blijft gewoon staan. en voor de rest niks
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964216 nee hij doet helemaal niks en blijft gewoon staan. en voor de rest niks wat bedoel je nu? rijdt de taxi door of blijft hij staan?
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964225 die rijd door en niko roept of fluit ook niet. van zodra een taxi u voorbij rijdt dan kun je op de L1 (PS3) drukken om de taxi te roepen. Indien de taxi reeds bezet is, rijdt hij gewoonweg door. Is de taxi vrij stopt hij en krijg je 2 mogelijkheden : 1. je tikt op het driehoekje en Niko gaat er met de taxi van door. 2. je houdt het driehoekje ingedrukt en Niko wordt passagier van de taxi.
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964248 die rijd door en niko roept of fluit ook niet. van zodra een taxi u voorbij rijdt dan kun je op de L1 (PS3) drukken om de taxi te roepen. Indien de taxi reeds bezet is, rijdt hij gewoonweg door. Is de taxi vrij stopt hij en krijg je 2 mogelijkheden : 1. je tikt op het driehoekje en Niko gaat er met de taxi van door. 2. je houdt het driehoekje ingedrukt en Niko wordt passagier van de taxi. even een kleine aanvulling; het kan pas na een bepaalde missie, ik weet zo niet welke. maar in 1 van de missies vrij ver in het begin krijg je er info over
1. Hoe kan je je GSM eigenlijk upgraden ?
2. Hoe kan je een taxi bellen met de gsm ?
Ik vind ze namelijk nergens dus maak ik maar effe een dom topic aan
Pzz