k weet niet of dit goed topic is ofzoo.. maar mijn gta sa werkt niet, als ik de ene koppeling start zegt mijn ding: ''vorbisfile.dll kan niet worden gevonden (heb m eergister gekocht en gister geinstalleerd) het opnieuw installeren van de toepassing blablabla... bij de anders ziet ie de CD niet terwijl ie er wel in zit , en bij die ander ook.. eerst deed eentje het wel die de CD niet zag maar nu niet meer, en toen het ding het deed stoptie die halverwege het laden, snapt iemand hier wat van ? alvast bedankt.. als iemand iets weet mag je ook mailtje sturen naar: ---
dit zijn trouwens mijn system dingkies, ik weet niet of jullie DIT nodig hebben anders kijk ik wel zelf icon_mrgreen.gif
Naam van besturingssysteem Microsoft Windows XP Professional
Versie 5.1.2600 Service Pack 2 Build 2600
Fabrikant Microsoft Corporation
Systeemnaam COMP-E878225912
Systeemfabrikant VIAK8M
Systeemmodel AWRDACPI
Systeemtype Op x86 gebaseerde pc
Processor x86 Family 15 Model 44 Stepping 2 AuthenticAMD ~1803 Mhz
k weet niet of dit goed topic is ofzoo.. maar mijn gta sa werkt niet, als ik de ene koppeling start zegt mijn ding: ''vorbisfile.dll kan niet worden gevonden (heb m eergister gekocht en gister geinstalleerd) het opnieuw installeren van de toepassing blablabla... bij de anders ziet ie de CD niet terwijl ie er wel in zit , en bij die ander ook.. eerst deed eentje het wel die de CD niet zag maar nu niet meer, en toen het ding het deed stoptie die halverwege het laden, snapt iemand hier wat van ? alvast bedankt.. als iemand iets weet mag je ook mailtje sturen naar: ---
dit zijn trouwens mijn system dingkies, ik weet niet of jullie DIT nodig hebben anders kijk ik wel zelf icon_mrgreen.gif
Naam van besturingssysteem Microsoft Windows XP Professional
Versie 5.1.2600 Service Pack 2 Build 2600
Fabrikant Microsoft Corporation
Systeemnaam COMP-E878225912
Systeemfabrikant VIAK8M
Systeemmodel AWRDACPI
Systeemtype Op x86 gebaseerde pc
Processor x86 Family 15 Model 44 Stepping 2 AuthenticAMD ~1803 Mhz
BIOS-versie/datum Phoenix Technologies, LTD 6.00 PG, 14-2-2005
SMBIOS-versie 2.3
Map van Windows C:\WINDOWS
Systeemmap C:\WINDOWS\system32
Opstartapparaat \Device\HarddiskVolume1
Landinstelling Nederland
Hardware Abstraction Layer Versie = "5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158)"
Gebruikersnaam COMP-E878225912\comp
Tijdzone West-Europa (standaardtijd)
Totaal fysiek geheugen 2.048,00 MB
Beschikbaar fysiek geheugen 529,95 MB
Totaal virtueel geheugen 2,00 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 1,96 GB
Ruimte voor wisselbestand 1,65 GB
Wisselbestand C:\pagefile.sys
(pc is zelf in elkaar geprutst door me broer, maakt dat uit ?)