April 30, 200817 yr kun je in deze kledingwinkels meer kleding kopen dan in san andreas,en hoeveel meer als dat zou zijn?
April 30, 200817 yr denk wel dat het er meer zullen zijn. Gerucht was dat het assortiment regelmatig zou worden aangepast, in de zomer bijvoorbeeld zomerkleding in de winter winterkleding enz. Of het waar is . . . Edited April 30, 200817 yr by gtamaniac
April 30, 200817 yr Waarschijnlijk niet, ben al op het tweede eiland daar zitten wel nog 3 andere kleding zaken waar van 1 met nette kleren
April 30, 200817 yr kleren kopen da heb ik al gevonden. Maar hoe wissel je van kledij die je al gekocht hebt of reeds aanhad toen je naar LC kwam?
April 30, 200817 yr kleren kopen da heb ik al gevonden.Maar hoe wissel je van kledij die je al gekocht hebt of reeds aanhad toen je naar LC kwam? Dan moet je gewoon naar je huis toe gaan en daar staan zo'n ding die je ook voor missies hebt als je ergens naartoe moet en daar moet je heen lopen en dan op L1 drukken. (bij PS3) Edited April 30, 200817 yr by G-up94
April 30, 200817 yr kleren kopen da heb ik al gevonden.Maar hoe wissel je van kledij die je al gekocht hebt of reeds aanhad toen je naar LC kwam? Dan moet je gewoon naar je huis toe gaan en daar staan zo'n ding die je ook voor missies hebt als je ergens naartoe moet en daar moet je heen lopen en dan op L1 drukken. (bij PS3) thanks, ben nog nie veel thuis geweest.
kun je in deze kledingwinkels meer kleding kopen dan in san andreas,en hoeveel meer als dat zou zijn?