Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964061 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH om mee te beginnen ik moest op 29e werken bij stage bedrijf na het werk ging ik met mijn moeder die betaalt naar de media SOLDOUT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH wil iedereen die ook naar een lege winkel ging hier zijn verhaal posten over hoe erg het is
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968161 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHom mee te beginnen ik moest op 29e werken bij stage bedrijf na het werk ging ik met mijn moeder die betaalt naar de media SOLDOUT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH wil iedereen die ook naar een lege winkel ging hier zijn verhaal posten over hoe erg het is Ik heb een ander probleem ik heb hem de 25ste april besteld en ik kreeg te horen da hij maar de 8ste mei ging binnenkomen. Nu speel iedereen het al en nu moet ik wachten tot de 8ste mei
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968202 Ik ging de 29e half 3 naar de winkels. En ik had de laatste Zou best wel zwaar zuur zijn als ie er niet meer was.
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968209 Weet iemand een winkel in amsterdam waar je em nog verkopen? Of heeft iemand het nummer/naam van de schiphhol plaza winkel waar ie nog ligt volgens iemand?
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968212 Ik had hem Maandag besteld omdat ik toen pas mijn geld binnen kreeg, maar nu zeggen ze dat ik zelfs tot volgende week moet wachten bij Consoleshop...
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968216 Ik vind het heel erg... Voor jullie want ik speel de game al zo'n 4 dagen!
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968273 Op schiphol ligt 'ie nog volop in de schappen, daar heb ik 'em ook gekocht
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968347 1e de beste winkel waar ik kwam was ik gelijk aan de beurt en kon m meenemen. Nu mn pre-order ook eindelijk binnen is heb ik er zelfs 2............
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968439 Op schiphol ligt 'ie nog volop in de schappen, daar heb ik 'em ook gekocht Welke winkel op schiphol plaza, verkoop em? Dan kan ik hun bellen om te kijken of ze nog wat hebben liggen.
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_968544 Ik ga hem morgen in brussel gaan halen,, ik denk wel dat ik er nog ga vinden... Grzz
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
om mee te beginnen
ik moest op 29e werken bij stage bedrijf
na het werk ging ik met mijn moeder die betaalt

naar de media
SOLDOUT
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
wil iedereen die ook naar een lege winkel ging hier zijn verhaal posten over hoe erg het is