Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964088 hoe kan dit? nu kan ik niet in de playstation store komen. omda tik me moet registreren maar het wil niet zo ! iemand ervaringen?
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964151 Ok, je moet als eerste een Ethernet kabel van de router naar je PS3 hebben. Maak een Playstation Network aan. Als het goed is moet je een hele lijst gegevens invullen. Als je dit gedaan hebt moet je de mail activeren. Als je dat hebt gedaan kan je aanmelden. En als je dat hebt gedaan kan je naar en PS Store Veel succes! Bewerkt: 30 april 200817 jaren door visser23
Geplaatst: 30 april 200817 jaren Auteur comment_964156 Ok, je moet als eerste een Ethernet kabel van de router naar je PS3 hebben. Maak een Playstation Network aan. Als het goed is moet je een hele lijst gegevens invullen. Als je dit gedaan hebt moet je de mail activeren. Als je dat hebt gedaan kan je aanmelden. En als je dat hebt gedaan kan je naar en PS StoreVeel succes! ik heb draadloos maar het is me nu wel gelukt ! maar multiplayer doen kan ik nog niet? kan hij het niet vinden maar naar ps store kan ik wel heb al thema gedownload. dankje
hoe kan dit? nu kan ik niet in de playstation store komen. omda tik me moet registreren
maar het wil niet zo !
iemand ervaringen?