Jump to content
Geplaatst:
comment_964170

Aangezien ik in de titel al heb neergezet dat dit om een spoiler gaat, typ ik dit gewoon normaal.

Maar: net de keuze gehad, Playboy X of Dwayne killen. Zelf koos ik Dwayne, omdat ik simpelweg dacht dat Playboy me meer geld op zou geven, en ik kreeg ook meteen 25000 nadat ik hem koud had gemaakt. Ik heb zelf het gevoel dat dit nog wel eens een belangrijke keuze voor het verdere verloop van het spel kan zijn,al weet ik zeker dat er belangrijkere zullen komen. Maargoed: wie hebben jullie vermoord? en waarom? en wat denken jullie dat dit voor verdere invloed zal hebben op het verhaal?

(weet je het antwoord op de laatste vraag al, zet het dan in spoiler neer)

• Reacties 62
  • Bezichtigingen 8.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

83 leden hebben gestemd

1. 1. Welke koos jij?

• Dwayne
      18
    • Playboy X
      53

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_966439

Playboy

Je moet playboy killen, als je Dwayne kilt krijg je een telefoontje van playboy waarin hij zegt dat hij je niet meer wil zien en dat je een ice clod killer bent

Als je playboy kilt krijg je een telefoontje van dwayne met een bedankje en je krijgt het huis van playboy[/font]

Geplaatst:
comment_966445
Playboy

Je moet playboy killen, als je Dwayne kilt krijg je een telefoontje van playboy waarin hij zegt dat hij je niet meer wil zien en dat je een ice clod killer bent

Als je playboy kilt krijg je een telefoontje van dwayne met een bedankje en je krijgt het huis van playboy[/font]

Shiiittt, heb ik weer :duh:

Ik had Dwayne gekillt.

Geplaatst:
comment_966451
Playboy

Shiiittt, heb ik weer :duh:

Ik had Dwayne gekillt.

Hey wil jij mn savegame?? Als ik daar precies ben dat ik moet kiezen op die missie save ik hem en geef ik het aan je ??oke???Ik gebruik geen cheats en ga niet met die politie Michelle uit.

Bewerkt: door Dwayne Forge

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.