Jump to content
Geplaatst:
comment_964170

Aangezien ik in de titel al heb neergezet dat dit om een spoiler gaat, typ ik dit gewoon normaal.

Maar: net de keuze gehad, Playboy X of Dwayne killen. Zelf koos ik Dwayne, omdat ik simpelweg dacht dat Playboy me meer geld op zou geven, en ik kreeg ook meteen 25000 nadat ik hem koud had gemaakt. Ik heb zelf het gevoel dat dit nog wel eens een belangrijke keuze voor het verdere verloop van het spel kan zijn,al weet ik zeker dat er belangrijkere zullen komen. Maargoed: wie hebben jullie vermoord? en waarom? en wat denken jullie dat dit voor verdere invloed zal hebben op het verhaal?

(weet je het antwoord op de laatste vraag al, zet het dan in spoiler neer)

• Reacties 62
  • Bezichtigingen 8.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

83 leden hebben gestemd

1. 1. Welke koos jij?

• Dwayne
      18
    • Playboy X
      53

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_973497
ik heb playboy omgelegd maar die had nog wel wat hommies die ik moest afknallen .. Hoe zat dat als ik Dwayne had gekilld . ging ie terug vechten ?

Volgens de Guide is het doden van Dwayne het 'makkelijkst' .

Bij mij gaat Playboy X er ook aan :Y

Geplaatst:
comment_973699
ik heb playboy omgelegd maar die had nog wel wat hommies die ik moest afknallen .. Hoe zat dat als ik Dwayne had gekilld . ging ie terug vechten ?

Er kwam 1 iemand op je af met een shotgun en daarna zie je Dwayne onschuldig in de keuken en hij doet niks. Dan pak je een pistool en bouw je een headshot. Simpel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.