April 30, 200817 yr Als je binnengaat bij Cluckin' Bell (Cerveza Heights) Zie je twee deuren die naar de toiletten wijzen. Bij de mannen staat boven de deur: Cocks (= hanen ofwel penis) en bij de dames staat Chicks (= kippen ofwel "babe"). Was dze al gevonden?? greetz en veel gameplezier!!!!
April 30, 200817 yr Haha, lol, ook typisch weer R*.. Nee, denk het niet, had hem nog niet eerder gezien op internet. En aangezien ik op elke site heb gezeten omdat ik erg benieuwd ben in hoe het er uit ziet (Jaja, ik krijg hem vrijdag pas.. ) Dus ik kan het weten!
April 30, 200817 yr Gewoon hanen en kuikens, Cluckin' Bell is een kip restaurant he.. Ken je het liedje nog van San Andreas?
April 30, 200817 yr Dat Chuckin'Bell liedje is echt lol! Die hoor je dacht ik ook op de achtergrond van de Cluckin'Bell website!
April 30, 200817 yr Its the time for Cluckin' bell! Oja en de "cock" rock whehe. Ik ben blij dat cluckin' bell er weer in zit, toch wel leuk
May 1, 200817 yr Klopt, vond het altijd heerlijk om wat kip te halen en dan vervolgens keihard met een Shotgun door zn kop te schieten.
May 9, 200817 yr Dat Chuckin'Bell liedje is echt lol! Die hoor je dacht ik ook op de achtergrond van de Cluckin'Bell website!
May 9, 200817 yr Dat Chuckin'Bell liedje is echt lol! Die hoor je dacht ik ook op de achtergrond van de Cluckin'Bell website! yehhh
May 9, 200817 yr hier is nog een cluckin' bell filmpje http://www.youtube.com/watch?v=f6F8UBcjmO4...mp;#entry978956 Edited May 9, 200817 yr by lucasso
Als je binnengaat bij Cluckin' Bell (Cerveza Heights) Zie je twee deuren die naar de toiletten wijzen. Bij de mannen staat boven de deur: Cocks (= hanen ofwel penis) en bij de dames staat Chicks (= kippen ofwel "babe"). Was dze al gevonden??
greetz en veel gameplezier!!!!