Jump to content
Geplaatst:
comment_964562

Ook in GTA IV barst het weer van de verschillende voertuigen. Wat is er dan handiger dan een topic waar je mocht nodig kunt vragen waar je bijvoorbeeld de Sanchez of de Sentinal kunt vinden. Gebruik dit topic om te praten over de verschillende voertuigen die het spel bevat en over eventuele spawn plaatsen van de voertuigen, mocht je deze niet kunnen vinden in Liberty City!

Laat ik gelijk maar beginnen;

Waar vind ik een Sanchez en NRG-900? De enige motoren die ik tegen kom zijn Chopper gerelateerd.

Mark ^_^

>>> Door Hanneswasco: Gebruik wel altijd eerst de zoekfunctie voor je naar een vindplaats vraagt!<<<

• Reacties 611
  • Bezichtigingen 85.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1365087

De exacte plaats weet ik niet. Maar als je op internet even een plaatje zoekt van het metronetwerk, en je zoekt Huntington Station, ga daar naar toe, en de Burger shot is daar in de buurt. Daar is ook meteen de (volgens mij) Manana van Stevie die je zoekt.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1384684
Waar kan ik die auto vinden die je voor brucie meot stelen ik kan hem in het plaatsje waar het zou moeten staan( volgens de e-mail) niet vinden:(

Welke van de auto's die je moet stelen? Bedoel je de allereerste? De Banshee?

Geplaatst:
comment_1384689
Waar kan ik die auto vinden die je voor brucie meot stelen ik kan hem in het plaatsje waar het zou moeten staan( volgens de e-mail) niet vinden:(

Welke van de auto's die je moet stelen? Bedoel je de allereerste? De Banshee?

Is de volgorde van die wagens niet willekeurig? Dan is er dus geen 'eerste'. Maar een type kan hier wel handig zijn. :Y

Geplaatst:
comment_1384732
Is de volgorde van die wagens niet willekeurig? Dan is er dus geen 'eerste'. Maar een type kan hier wel handig zijn. :Y

Als eerste moet je dacht ik een Banshee stelen. Dat had ik tenminste 2x op de PC en 1x op de XBOX360.

Geplaatst:
comment_1384738

Wikigta weet alles.

Opmerking: De volgorde van de voertuigen die je moet stelen is, net zoals bij de Assassinations en de Drug Delivery's het geval is, random. Maar ook de locaties waar ze staan zijn altijd anders. Er zijn namelijk een paar voertuigen die je moet stelen, en een aantal locaties met elk zijn moeilijkheid eraan vast. Het voertuig en de locatie worden echter willekeurig aan elkaar gekoppeld. Kijk daarom in de mail naar de locatie die Brucie aangeeft, en zoek deze op in de lijst hieronder. Brucie stuurt je tien e-mails, dus tien voertuigen om te stelen. Dit zijn de locaties, zoek in de mail naar een zelfde regel als de kopjes;

>>klik hier voor locaties en tips!<<

Geplaatst:
comment_1384765

Als eerste moet je dacht ik een Banshee stelen. Dat had ik tenminste 2x op de PC en 1x op de XBOX360.

Ik hd Patriot .

Geplaatst:
comment_1387805

Ik zoek een Peyote, zo'n wagen uit de jaren 50-60. Ik heb een voodoo voor de deur staan, heb er al mee rondgereden, maar geen peyote te zien. kheb ook al gezocht met de virgo en de buccaneer, zonder succes.

:-(

Laat maar, kheb m al gevonden ^_^ in Broker met de Voodoo

Bewerkt: door jvj

Geplaatst:
comment_1388078
Weet iemand of er een vindplaats voor de PCJ-600 is, of misschien een gebied waar hij vaak voorkomt?

Greetz ;)

Yo Bram,

Probeer een's met een NRG-900, Zombie, Of Freeway door Alderney of Broker te rijden.

Dan kom je er vast wel 1 tegen.

BTW, weet niemand een antwoord op mijn vraag?

Geplaatst:
comment_1388168
Weet iemand of er een vindplaats voor de PCJ-600 is, of misschien een gebied waar hij vaak voorkomt?

Greetz ;)

Yo Bram,

Probeer een's met een NRG-900, Zombie, Of Freeway door Alderney of Broker te rijden.

Dan kom je er vast wel 1 tegen.

BTW, weet niemand een antwoord op mijn vraag?

Ewaa Mitchell :puh:,

Ja best al vaak geprobeerd. En bijna hetzelfde geld voor jou. Misschien kan je het best een Stratum zoeken en een beetje rondrijden?

Geplaatst:
comment_1388570
Weet niemand waar ik een Willard Solair kan vinden?

Ik moet die auto bestuderen.

Er is geen vindplaats maar in Broker vooral South Slopes, Downtown en aan Outlook

zou je ze wel moeten zien rondrijden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.