Jump to content
Geplaatst:
comment_964562

Ook in GTA IV barst het weer van de verschillende voertuigen. Wat is er dan handiger dan een topic waar je mocht nodig kunt vragen waar je bijvoorbeeld de Sanchez of de Sentinal kunt vinden. Gebruik dit topic om te praten over de verschillende voertuigen die het spel bevat en over eventuele spawn plaatsen van de voertuigen, mocht je deze niet kunnen vinden in Liberty City!

Laat ik gelijk maar beginnen;

Waar vind ik een Sanchez en NRG-900? De enige motoren die ik tegen kom zijn Chopper gerelateerd.

Mark ^_^

>>> Door Hanneswasco: Gebruik wel altijd eerst de zoekfunctie voor je naar een vindplaats vraagt!<<<

• Reacties 611
  • Bezichtigingen 85.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_972690
Het "domme' is dat ik al op het tweede eilenad ben en dat ik al een missie heb gespeeld waarbij een heli een rolspeelde. Maar ik weet dus niet waar ik een heli kan vinden.

pak dan ff taxi en laat je afzetten op destination genaamd "Helitour"

dan sta je vlak bij een grote hangar, daarachter staan er vier! :tu:

Geplaatst:
comment_972879
Weet iemand waar de nieuwe Faggio het meest rondrijd?

Hij staat bij mij voor de deur ^_^

Maar volgensmij zag ik m daar bij Roman en in de buurt van het ziekenhuis rijden.

Geplaatst:
comment_973860

De Infernus krijg je als dank van Bernie[/font]

je kan hem ook vinden door naar multiplayer te gaan, en dan party mode, daar zie je hem overal, vooral bij de gevangenis op het derde eiland, helemaal onderaan

kan je die btw ook ergens anders offline vinden?

Geplaatst:
comment_973955
Ik ben opzoek naar de sportwagen uit trailer 3. Hij heeft de achterkant van een Zonda.

Das de infernus die krijg je na een missie van bernie ik weet niet bij hoeveel % ongeveer

Geplaatst:
comment_983371

Hij staat bij mij voor de deur ^_^

Maar volgensmij zag ik m daar bij Roman en in de buurt van het ziekenhuis rijden.

op het happinis island staat een Faggio

Geplaatst:
comment_983372

ik heb hem gezien in de eerste missie van romen ergens in broker.

Ik heb ze het meest gezien in star junction of te wel time square

Geplaatst:
comment_983424

Ik heb een Maverick gevonden. Hij staat op het dak van een wolkenkrabber in Algonquin. Bovenste stukje licht s'nachts paars op dus hij is makkelijk te vinden. Ik heb geen idee of je zonder een heli naar boven kan, maar voor die die in een gewone Maverick kunnen vliegen: je kan best wel makkelijk met een heli landen ernaast het helipad (is zelfs met een Annihilator) op dat verhoogde stukje, maar je komt niet meer weg met die jou heli (hij gaat bijn altijd kapot). Het voordeel van die plaats is dat het 99,9% zeker is dat je geen Wanted level krijgt (je heb 0,1% kans dat er net een politiehelikopter je ziet. Heb zelf meegemaakt :schater::duh: ) En ik vind het persoonlijk een leukere manier dan hem van een helipad op grond jatten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.