Jump to content
Geplaatst:
comment_964562

Ook in GTA IV barst het weer van de verschillende voertuigen. Wat is er dan handiger dan een topic waar je mocht nodig kunt vragen waar je bijvoorbeeld de Sanchez of de Sentinal kunt vinden. Gebruik dit topic om te praten over de verschillende voertuigen die het spel bevat en over eventuele spawn plaatsen van de voertuigen, mocht je deze niet kunnen vinden in Liberty City!

Laat ik gelijk maar beginnen;

Waar vind ik een Sanchez en NRG-900? De enige motoren die ik tegen kom zijn Chopper gerelateerd.

Mark ^_^

>>> Door Hanneswasco: Gebruik wel altijd eerst de zoekfunctie voor je naar een vindplaats vraagt!<<<

• Reacties 611
  • Bezichtigingen 86k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_984690

ik heb een " ferrarie" garage ondekt!!

die is te vinden bij je safe house op Algonquin.. ga daar rechts de hoek om richting perseus! en daar tegenover zit een garage!!!have fun!

Geplaatst:
comment_984695
ik heb een " ferrarie" garage ondekt!!

die is te vinden bij je safe house op Algonquin.. ga daar rechts de hoek om richting perseus! en daar tegenover zit een garage!!!have fun!

Oud nieuws. :cya:

Geplaatst:
comment_984705
hey ik zoek de Sultan RS. waar kan ik die vinden??? :D

Ergens rechts boven in Alderney weet ff de exacte plek niet meer. ^_^

Bij dat verlaten huis rechts bovenin alderney, daar achter de garage is een Sultan RS :D

Geplaatst:
comment_984833
hey ik zoek de Sultan RS. waar kan ik die vinden??? :D

Ergens rechts boven in Alderney weet ff de exacte plek niet meer. ^_^

Bij dat verlaten huis rechts bovenin alderney, daar achter de garage is een Sultan RS :D

Is de Sultan RS de Blauwe Sultan met een spoiler erop? :)

Geplaatst:
comment_984883
ik zoek die infernus die had alleen een keer gekergen maar daarna heb ik m nooit meer gezien

en dat vind ik wel jmmr want het is de lauwste auto

had die ook gekregen en gesaved maar ben dan eens stom geweest en hem in de projects geparkeerd en hij was weg :duh:

Geplaatst:
comment_984884
ik zoek die infernus die had alleen een keer gekergen maar daarna heb ik m nooit meer gezien

en dat vind ik wel jmmr want het is de lauwste auto

weet iemand waar ik een comet (porsche) kan vinden?

heb hem slechts 1x in een missie gehad na een race en moest hem een x naar een garage brengen als exotic export..

Geplaatst:
comment_984919
Ik heb een Maverick gevonden. Hij staat op het dak van een wolkenkrabber in Algonquin. Bovenste stukje licht s'nachts paars op dus hij is makkelijk te vinden. Ik heb geen idee of je zonder een heli naar boven kan, maar voor die die in een gewone Maverick kunnen vliegen: je kan best wel makkelijk met een heli landen ernaast het helipad (is zelfs met een Annihilator) op dat verhoogde stukje, maar je komt niet meer weg met die jou heli (hij gaat bijn altijd kapot). Het voordeel van die plaats is dat het 99,9% zeker is dat je geen Wanted level krijgt (je heb 0,1% kans dat er net een politiehelikopter je ziet. Heb zelf meegemaakt :schater::duh: ) En ik vind het persoonlijk een leukere manier dan hem van een helipad op grond jatten.

Er staat er ook een bovenop de in/uitgang v/d Booth tunnel in Alderny. Is wat mkkelijker te bereiken gok ik zo...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.