Jump to content
Geplaatst:
comment_964562

Ook in GTA IV barst het weer van de verschillende voertuigen. Wat is er dan handiger dan een topic waar je mocht nodig kunt vragen waar je bijvoorbeeld de Sanchez of de Sentinal kunt vinden. Gebruik dit topic om te praten over de verschillende voertuigen die het spel bevat en over eventuele spawn plaatsen van de voertuigen, mocht je deze niet kunnen vinden in Liberty City!

Laat ik gelijk maar beginnen;

Waar vind ik een Sanchez en NRG-900? De enige motoren die ik tegen kom zijn Chopper gerelateerd.

Mark ^_^

>>> Door Hanneswasco: Gebruik wel altijd eerst de zoekfunctie voor je naar een vindplaats vraagt!<<<

• Reacties 611
  • Bezichtigingen 85.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1835946

Ik kan die conquette egt niet vinden.. Heeft die een spawnplek?? Kan iemand die dan ff markeren voor me? ..

Bedankt alvast.. :puh:

Hij reed een keer voorbij bij mij bij die club waarbij je die 3 mensen moeten vermoorden ( Weet ff de naam van de Club niet )

Geplaatst:
comment_1835974

De Conquette zie je vaak in Firefly Projects. Verder is hier de garage van Stevie :)

daar kan ik alleen auto's brengen.. Maar firefly projects zal k es gaan zoeken

De voertuigen die je voor Stevie moet jatten kan je ook zelf houden. En Firefly Projects is de wijk hier.

Ik kan die conquette egt niet vinden.. Heeft die een spawnplek?? Kan iemand die dan ff markeren voor me? ..

Bedankt alvast.. :puh:

Hij reed een keer voorbij bij mij bij die club waarbij je die 3 mensen moeten vermoorden ( Weet ff de naam van de Club niet )

Je bedoelt de Triangle Club in Bohan, en de missie heet Undress to Kill

Bewerkt: door Guardian1980

Geplaatst:
comment_1836083

Premier.

En ik ondek net een Pony in gta IV. Ik heb dat busje nog nooit gezien, ik zie alleen maar Burrito's in IV. En dan heb ik nog een vraag over die busjes, zijn er busjes zonder stikkers? Alleen maar kleur? Ik zou graag een helemaal zwarte bus willen.

Ik zoek dus een Pony en een Premier.

Bewerkt: door android

Geplaatst:
comment_1836151

De Premier komt normaal veel in dit gebied voor.

Er zijn in de gewone game, spawngewijs, geen Pony's zonder stickers... maar met wat geluk zou het kunnen. De Pony kun je hier vinden, maar enkel tussen werkuren. Het busje staat voor een kantoor en is er enkel wanneer het personeel er ook daadwerkelijk is.

Geplaatst:
comment_1836443

De Premier komt normaal veel in dit gebied voor.

Er zijn in de gewone game, spawngewijs, geen Pony's zonder stickers... maar met wat geluk zou het kunnen. De Pony kun je hier vinden, maar enkel tussen werkuren. Het busje staat voor een kantoor en is er enkel wanneer het personeel er ook daadwerkelijk is.

Oke, bedankt. thumbsup2.gif

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1845172

Ik ben al een hele tijd op zoek naar de auto: de Hamukai!

Maar ik kan deze auto helemaal nergens vinden.

Weten jullie waar deze staat?

>>> Door Hanneswasco: Samengevoegd met hoofdtopic i.v.m. vindplaatsen van voertuigen.<<<

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_1887578

Hij heeft geen spawn plek maar is net zoals de comet in stevie's lockup verkrijgbaar zo gauw je zijn tekst bericht krijgt.

hee weet iemand hoe ik een infernus kan jatten?

ik heb alles al geprobeert met bucies races komt geen infernus

alvast bedankt

Ps ik heb gta iv op PS3

Hee ik heb die missies van stevie niet met als ide auto's jatten.weet iemand hoe da kan??

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd en in makkelijker leesbaar font gezet. Gelieve in het vervolg je bericht te bewerken i.p.v. een nieuw bericht te plaatsen.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.