Jump to content
Geplaatst:
comment_964562

Ook in GTA IV barst het weer van de verschillende voertuigen. Wat is er dan handiger dan een topic waar je mocht nodig kunt vragen waar je bijvoorbeeld de Sanchez of de Sentinal kunt vinden. Gebruik dit topic om te praten over de verschillende voertuigen die het spel bevat en over eventuele spawn plaatsen van de voertuigen, mocht je deze niet kunnen vinden in Liberty City!

Laat ik gelijk maar beginnen;

Waar vind ik een Sanchez en NRG-900? De enige motoren die ik tegen kom zijn Chopper gerelateerd.

Mark ^_^

>>> Door Hanneswasco: Gebruik wel altijd eerst de zoekfunctie voor je naar een vindplaats vraagt!<<<

• Reacties 611
  • Bezichtigingen 86k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1963643

Ik heb hem gevonden! :D Zwart laten spuiten en hij staat nu voor mijn safehouse. Bedankt voor alle tips! :D

Nu ik toch allemaal mooie luxe sedans aan het zoeken ben kunnen jullie me dan misschien ook helpen met deze auto vinden? De Washington.

Washington.jpg

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:
comment_1963892

Voor de Washington zou ik toch in middel Algonquin kijken, oftewel in wijken zoals City Hall, Colony Island, Easton, en niet te vergeten Westminster.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti

Geplaatst:
comment_1963951

Voor de Washington zou ik toch in middel Algonquin kijken, oftewel in wijken zoals City Hall, Colony Island, Easton, en niet te vergeten Westminster.

Ok, met jou tip had ik ook die Admiral gevonden. Is er misschien een bepaald soort auto wat ik moet nemen om die Washington te vinden?

Geplaatst:
comment_1963991

Ok, met jou tip had ik ook die Admiral gevonden. Is er misschien een bepaald soort auto wat ik moet nemen om die Washington te vinden?

Probeer een Cognoscenti te vinden. En rijd dan op één van de voorgenoemde plaatsen en een Washington zou moeten verschijnen.

Geplaatst:
comment_1964104

Probeer een Cognoscenti te vinden. En rijd dan op één van de voorgenoemde plaatsen en een Washington zou moeten verschijnen.

Gevonden. Bedankt he! :D

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1966216

Die spawnt wel eens als je in een Infernus rijdt (wat op zich al geen makkelijk geval is), maar ook soms wel als je in een Turismo rondtourt, die zijn dan wel weer makkelijk te vinden.

Kijk eens rond in Castle Gardens en The Meat Market met een Turismo =3

Geplaatst:
comment_1966246

Die spawnt wel eens als je in een Infernus rijdt (wat op zich al geen makkelijk geval is), maar ook soms wel als je in een Turismo rondtourt, die zijn dan wel weer makkelijk te vinden.

Kijk eens rond in Castle Gardens en The Meat Market met een Turismo =3

Dat ga ik dan maar eens proberen.

Want ik heb dus echt nog NOOIT een Comet zien rijden zonder dat ik er in reedt.

Geplaatst:
comment_1966256

Het is inderdaad, net als de Infernus en de Super GT, gewoon een héél zeldzame auto met een superlage spawnrate. Er zijn maar een paar auto's waardoor hij vaker spawnt (en uiteraard is de Comet zelf daar ééntje van)

Hij spawnt bijvoorbeeld ook vaker als je in een F620 rijdt, maar dat is enkel in TBoGT.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.