April 30, 200817 yr ik zeg:ja,maar wel voor de pchet zou echt vet(cool) zijn Dat zou nog wel héél erg lang duren hé. Geniet nou eerst nog maar eventjes van GTAIV En mocht deze niet op de PC uitkomen, dan komt er vast wel weer een nieuw deel van GTA uit die wél op de PC kan worden gespeeld.
April 30, 200817 yr Daarnaast, ik kan het bericht zoeven niet vinden, heb ik eens gelezen (vanuit een betrouwbare bron) dat de 'stories' voor de PSP bedoeld waren? Daarnaast heb ik ook gelezen (ik kan het bericht weer niet vinden ) dat GTA Vice City Stories net op de PSP kon en dat GTA San Andreas dat helemaal niet kon. Denk dat de kans op een GTA IV Stories (wat een naam überhaupt) dan echt nihil wordt..
April 30, 200817 yr Author ik zeg:ja,maar wel voor de pchet zou echt vet(cool) zijn Dat zou nog wel héél erg lang duren hé. Geniet nou eerst nog maar eventjes van GTAIV En mocht deze niet op de PC uitkomen, dan komt er vast wel weer een nieuw deel van GTA uit die wél op de PC kan worden gespeeld. ik heb niet eens gta IV of ps3 Edited April 30, 200817 yr by nnnnnn
ik zeg:ja,maar wel voor de pc
het zou echt vet(cool) zijn