April 30, 200817 yr Hallo iedereen... Ik heb een vraag voor iedereen..Ik heb wat gevonden op: <<<<<De bittersweet>>>>>.Messchien dat wikiGTA al iets erover weet.Graag zeggen dan.Maar heb nog een paar dingen. De pagina's zijn: <<<<<LCPD Most Wanted>>>>> (Hoe zit dat hier bij? kun je echt politie werk doen zoals beschreven bij een youtube filmpje hierover?). en verder heb ik niets meer. Groetjes L156
April 30, 200817 yr Bittersweet is een telefoonmerk denk ik want whiz is voor iets anders. (connectiviteit?) Nee je kunt ze niet zoeken en je kunt ook geen ander politiewerk doen. van links naar rechts: Niko, ..., ..., Jacob. dit zijn personages uit het spel.
May 1, 200817 yr Author Bittersweet is een telefoonmerk denk ik want whiz is voor iets anders. (connectiviteit?)Nee je kunt ze niet zoeken en je kunt ook geen ander politiewerk doen. van links naar rechts: Niko, ..., ..., Jacob. dit zijn personages uit het spel. Ik heb het al gevonden.Het is een soort e-mail apparaatje.Ik heb eens de tekst van: <<<<<Bittersweet--Rockstargames>>>>>> over getypt in kladblok en heb het laten vertalen.Toen stond het erbij dat het een e-mail apparaatje is.. Dit stond er: WEES OVERAL EN NERGENS MET HET BITTERZOETE E-MAIL APPARAAT. ALTIJD OP HET WERK ZELFS WANNEER THUIS, HET BITTERZOET, U KUNT hET WERK DEED KRIJGEN, ZELFS TERWIJL U ONTSPANT. LEER MEER OVER HOE ZOALS EEN DIRECTEUR TE LEVEN EN TE KIJKEN, LEID dE SPANNING, DOWNLOAD SOMMIGE OPWEKKENDE B BEHANG EN LEES ONZE ONTKENNINGEN. . Groetjes L156
May 1, 200817 yr Een bittersweet is in feite gewoon een Blackberry. Een Blackberry, hetzelfde als een Palmtop of PDA, is een zak computer waarmee je niet alleen kan bellen, maar bijvoorbeeld ook op het internet en dergelijke kan, hij kan dus meer als een telefoon maar je kan hem nog wel gewoon overal mee naar toe nemen.
May 2, 200817 yr Author Een bittersweet is in feite gewoon een Blackberry. Een Blackberry, hetzelfde als een Palmtop of PDA, is een zak computer waarmee je niet alleen kan bellen, maar bijvoorbeeld ook op het internet en dergelijke kan, hij kan dus meer als een telefoon maar je kan hem nog wel gewoon overal mee naar toe nemen. Deze info kan van mij part ook bij wikiGTA de website.. Niet dan? over de bittersweet.
Hallo iedereen...
Ik heb een vraag voor iedereen..Ik heb wat gevonden op: <<<<<De bittersweet>>>>>.Messchien dat wikiGTA al iets erover weet.Graag zeggen dan.Maar heb nog een paar dingen.
De pagina's zijn:
<<<<<LCPD Most Wanted>>>>> (Hoe zit dat hier bij? kun je echt politie werk doen zoals beschreven bij een youtube filmpje hierover?).
en verder heb ik niets meer.
Groetjes
L156