Jump to content
Geplaatst:
comment_95420

je kan 7 (dacht ik ) homy's recruteren.

maar kan je ook met een voertuig 7 homies vervoeren???

wel met een boot, alleen zacht varen.

ze zwemmen wel achter je aan :D

maar kent iemand een auto of een vliegtuig of iets waarmee je meer dan 3 mee kan nemen??

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_95813

heb even getest

een rappido (ofzo, een A team busje zeg maar)

daar kan 1 homie voorin en 2 achterin.

:D wel vet ze springen er ook uit als de A team

en een grote bus werkt wel , met die bus kan je er netzoveel menemen

als dat je kan recruteren.

alleen jammer dat je die bus geen eigen tint kan geven bij transfender.

iemand nog meer tips?

ik ga nog even dat grote vliegtuig proberen maar ik denk niet dat dat kan.

ff checke

Geplaatst:
comment_96491

ik denk eerlijk gezegd ook niet dat er meer dan 4 personen in een limo gaan... in een vliegtuig weet iemand dat nu of er daar meerdere inkunnen?? :ph34r:

zou het ook gaan met een towtruck en die allemaal aan elkaar hangen en ze zo allemaal verder trekken?? :puh:

Bewerkt: door TheGtaSecret

Geplaatst:
comment_98045

sorry als dit offtopic is maar waar kom je het snelst een bus tegen of weet iemand de vaste standplaats van de bus in the walkthrough heb ik al gekeken maar die pakt deze computer niet

Geplaatst:
comment_98050
sorry als dit offtopic is maar waar kom je het snelst een bus tegen of weet iemand de vaste standplaats van de bus in the walkthrough heb ik al gekeken maar die pakt deze computer niet

Bovenop de missionary hill is een parkeerplaats, daar staat altijd een coach

Geplaatst:
comment_98288

Bovenop de missionary hill is een parkeerplaats, daar staat altijd een coach

srry als ik nog te veel vraag maar waar is missionary hill kon het niet op de kaart vinden

Geplaatst:
comment_98520

Alleen is het probleem nog steeds , waar is de coach ALTIJD te vinden , zie ook topic Coach ... gtagames walktrough heeft een map maar daar staat in de buurt van LS ect geen bus in da buurt vd Pay n Spray

Freek

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.