Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965126 Omdat GTA IV uit is heb ik dit gemaakt: Ik hoop wat kritiek te krijgen wat helpt om mijn volgende(n) beter te krijgen
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965174 Opzich ziet hij er leuk uit, maar ik heb een paar opmerkingen: Het is leuk bedacht, Alleen de 2 vakjes daaronder vind ik niet zo'n goed idee. De 'Effecten' die je om Nico heen hebt gedaan was een goed idee! En het lettertype is wel goed geplaatst maar het lettertype kan ik niet goed lezen. Maar een heel leuk idee om hem verticaal te doen. Rate: 8/10!
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren Auteur comment_965620 Opzich ziet hij er leuk uit, maar ik heb een paar opmerkingen:Het is leuk bedacht, Alleen de 2 vakjes daaronder vind ik niet zo'n goed idee. De 'Effecten' die je om Nico heen hebt gedaan was een goed idee! En het lettertype is wel goed geplaatst maar het lettertype kan ik niet goed lezen. Maar een heel leuk idee om hem verticaal te doen. Rate: 8/10! Bedankt, nog meer comments... iemand...?
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_965624 Ik vind hem ook best leuk gemaakt. Het effectje over het geheel geeft het een leuk effect, en die effecten rond Niko zijn ook mooi gemaakt, wat het geheel inderdaad mooi maakt. Net zoals UT zei, vind ik die twee vakjes daaronder niet zo mooi. Ook het lettertype had iets duidelijker gemogen, of in ieder geval de tekst zelf door middel van bijvoorbeeld een stroke om de tekst heen, ik heb nu eerst even moeten kijken wat er precies stond. Rate: 8,4/10
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966274 Leuk gedaan, alleen wel simpel Hoelang heb je er aan gewerkt ? 2 minuten ? Rate : 5/10 Bewerkt: 1 mei 200817 jaren door MauriceGTA
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren Auteur comment_967503 Kerel, dit is was echt geen simpel werkje, heb hier zo'n half uur aan gewerkt, alleen is het dan jammer dat sommigen het niet zien
Omdat GTA IV uit is heb ik dit gemaakt:
Ik hoop wat kritiek te krijgen wat helpt om mijn volgende(n) beter te krijgen