Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_965174

Opzich ziet hij er leuk uit, maar ik heb een paar opmerkingen:

Het is leuk bedacht, Alleen de 2 vakjes daaronder vind ik niet zo'n goed idee. De 'Effecten' die je om Nico heen hebt gedaan was een goed idee! En het lettertype is wel goed geplaatst maar het lettertype kan ik niet goed lezen. Maar een heel leuk idee om hem verticaal te doen. Rate: 8/10!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_965620
Opzich ziet hij er leuk uit, maar ik heb een paar opmerkingen:

Het is leuk bedacht, Alleen de 2 vakjes daaronder vind ik niet zo'n goed idee. De 'Effecten' die je om Nico heen hebt gedaan was een goed idee! En het lettertype is wel goed geplaatst maar het lettertype kan ik niet goed lezen. Maar een heel leuk idee om hem verticaal te doen. Rate: 8/10!

Bedankt, nog meer comments... iemand...?

Geplaatst:
comment_965624

Ik vind hem ook best leuk gemaakt. :Y Het effectje over het geheel geeft het een leuk effect, en die effecten rond Niko zijn ook mooi gemaakt, wat het geheel inderdaad mooi maakt. Net zoals UT zei, vind ik die twee vakjes daaronder niet zo mooi. Ook het lettertype had iets duidelijker gemogen, of in ieder geval de tekst zelf door middel van bijvoorbeeld een stroke om de tekst heen, ik heb nu eerst even moeten kijken wat er precies stond.

Rate: 8,4/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.