Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965148 heyz, laat ons weten welke combo moves je allemaal al hebt ontdekt ik heb -een links-rechtse hoek met een draaiende stoot -een kopstoot -een highkick -een messteek ontweken en hem met een draai terug in zijn nek gestopt ik ga ervan uit dat er nog wel meer zal zijn hoor het graag
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965154 doeje die combomoves met een speciale knoppencombinatie ofzo ???
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965204 doeje die combomoves met een speciale knoppencombinatie ofzo ??? Volgens mij gaat het gewoon vanzelf. En messteek ontwijken enzo is met A op het juiste moment timen (op XBOX met A althans)
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965260 ik stak net iemand in zijn buik dus hij valt voorover en stak hem daarna gelijk in zijn gezicht, zag er egt vet uit
Geplaatst: 30 april 200817 jaren Auteur comment_965266 ik ben der zelf ook pas net uit, maar je moet in feite de lock knop in houden, en wanneer je precies op het juiste moment op A(x-box 360) drukt ontwijkt hij de klap, waarna je met de Y en de B kunt combineren Die met de mes steek in het gezicht had ik overigens zelf nog niet gehad, sweet !
heyz,
laat ons weten welke combo moves je allemaal al hebt ontdekt
ik heb
-een links-rechtse hoek met een draaiende stoot
-een kopstoot
-een highkick
-een messteek ontweken en hem met een draai terug in zijn nek gestopt
ik ga ervan uit dat er nog wel meer zal zijn
hoor het graag