April 30, 200817 yr Author Bedoel je van het wtc?Die zit er niet in, is nooit gebeurt in gta IV. O oke ik dacht dat het gewoon zoals in het echt was
April 30, 200817 yr Bedoel je van het wtc?Die zit er niet in, is nooit gebeurt in gta IV. O oke ik dacht dat het gewoon zoals in het echt was gebasseerd op NewYork maar niet letterlijk nagemaakt
May 1, 200817 yr die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek Edited May 1, 200817 yr by denven
May 3, 200817 yr Author die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek dat is waar maar er is dus helemaal geen WTC ground zero enz
May 3, 200817 yr die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek dat is waar maar er is dus helemaal geen WTC ground zero enz nee
May 3, 200817 yr die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek Het kan ook in True Crime NYC daar zit wel een grond zero in
May 3, 200817 yr Ik heb er zelf ook naar gezocht, maar het zit er echt niet in. En ja, dat klopt .. ik denk niet dat de mensen die er daar mensen kwijt zijn geraakt het leuk vinden dat je daar lekker overheen gaat scheuren, en trouwens het is nooit gebeurd in GTA dusja.
May 3, 200817 yr die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek Het kan ook in True Crime NYC daar zit wel een grond zero in Waarom daar wel dan en kregen zij daar geen last mee dan?
May 3, 200817 yr die zit er helaas nie in.. het zou waarschijnlijk dan niet echt gewaardeerd worden door de mensen die daar hun geliefden kwijt zijn geraakt, dat wij als crimineeltjes ** lopen te knallen enz op die plek Het kan ook in True Crime NYC daar zit wel een grond zero in Waarom daar wel dan en kregen zij daar geen last mee dan? Het gaat niet om last hebben.. maar om Respect, De een kiest ervoor om het wel erbij te maken, de ander niet.
May 3, 200817 yr He Ik snap ook niet waarom wel in true crime want bijna alle Amerikanen zijn er echt helemaal kapot van Wel goed van rockstar maar daar was ook geen plaats meer voor denk ik in de map Gr
Hey
Heeft iemand al gezien wat er met Ground Zero gebeurd is???
Remco