Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965296 hey all ik had een vraagje ik wilde nou wel weten of ze net als bij GTA SA dat je velgen kan veranderen en etc. Het wordt wel een Min punt als ze dat niet hebben vind ik dan . mvg
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965304 Ben tot nu toe alleen maar een Car-Wash en een Pay-'N-Spray tegengekomen, mischien later in het spel een tuning-garage?
Geplaatst: 30 april 200817 jaren Auteur comment_965314 Ben tot nu toe alleen maar een Car-Wash en een Pay-'N-Spray tegengekomen, mischien later in het spel een tuning-garage? Hoop wel dat je zoiets heb in het game joh
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965318 Ben tot nu toe alleen maar een Car-Wash en een Pay-'N-Spray tegengekomen, mischien later in het spel een tuning-garage? Hoop wel dat je zoiets heb in het game joh Ik denk't niet dat 't erin zit. Anders stond dat wel op de kaart die je erby kreeg.. Toch?
Geplaatst: 30 april 200817 jaren Auteur comment_965322 Ben tot nu toe alleen maar een Car-Wash en een Pay-'N-Spray tegengekomen, mischien later in het spel een tuning-garage? Hoop wel dat je zoiets heb in het game joh Ik denk't niet dat 't erin zit. Anders stond dat wel op de kaart die je erby kreeg.. Toch? tja stond dat er in dan bij gta sa dat weet ik nou ff niet
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_965435 ik heb wel het icoontje van een garage op mijn map en als ik er naartoe ga kan ik nergens naar binnen ofzo ben eigenlijk benieuwd wat je dan bij die garage kan
hey all
ik had een vraagje ik wilde nou wel weten of ze net als bij GTA SA dat je velgen kan veranderen en
etc. Het wordt wel een Min punt als ze dat niet hebben vind ik dan .
mvg