Jump to content
Geplaatst:
comment_965568

Toen GTA van TopDown-vieuw naar 3D ging was dit een enorme verandering. Juist die zorgt voor het succes van Grand Theft Auto. Rockstar Games zei dat je dit keer weer zo grote verandering zou mee maken met GTA IV. Natuurlijk kunnen ze het niet meer 3D maken dan het al was maar wel kunnen ze veel andere dingen veranderen. Heb jij nu een gevoel van dat dat gelukt is door Rockstar Games ?

Ik wel want,

In vorige GTA's deed ik altijd wat missies en reed ik soms doelloos rond. Nu doe ik ook wel missies maar rijdt ik niet meer zo veel doelloos rond. Waarom ?

Omdat daten, uitgaan met vrienden en extra missies voor vrienden doen ook heel leuk is. En dit was er nooit in andere GTA's. Hierdoor krijg ik het gevoel wat Rockstar Games denk ik wel een beetje bedoelt. Je bent nu niet meer iemand die alleen missies doet en rond rijdt zonder een doel. Je bent nu iemand die probeert in leven te blijven door missies te doen maar je bent ook bezig aan dingen zoals vriendschapen en zo.

Ik vind het dus heel geslaagd. :tu:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_967135

Hij is geslaagd ja.

Alle gta's waren al vet. Alleen de graphics waren steeds poep. Bij gta iv is ook vet, en nu wel met mooie graphics. :D

Dat maakt wel heel veel verschil, hierdoor is het spel zelf ook gewoon veel leuker.

Geplaatst:
comment_972413

Of GTA IV geslaagd is twijfel ik niet aan. Ik heb het spel nog niet, maar het spel zal zéker niet onder doen op de voorgaande GTA's. Vooral het realistische paadje dat Rockstar Games ingeslagen is vind ik een zeer goede stap, want ik kon me altijd dodelijk ergeren aan dat onrealistische gedrag van de mensen in bijvoorbeeld GTA San Andreas. Ook als next gen-game zal GTA IV goed zijn.

Maar is GTA IV een zodanige omschakeling in de serie als GTA III op de top-down GTA's? Dat denk ik niet. Zeker, het realistische paadje (ook al zijn er nog altijd ontiegelijk veel dingen die véél realistischer gekund hadden, dus hopen dat GTA V de topper daarin gaat worden) met die ontelbare kleine opties die een spel kunnen maken of breken zijn erg bijgewerkt en ook zeker geslaagd voor nu. Maar het spel is zéker geen enorme verandering in de serie die van 2D naar 3D gaat. Dat kan ook gewoon niet, meer dan 3D lukt bij het menselijk oog niet. In de hoogte mag GTA dan wel gelijk blijven, maar in de breedte is het gestegen, dat wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.