Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2425702

We waren met een klein aantal leden maar er werd sportief, fanatiek en vooral clean geraced👍👍👍

Nice. Tot 1 Mei zijn alle contact missies dubbel dollar.

Bewerkt: door bullit100

Geplaatst:
comment_2425828

Ik heb weer eens wat. Krijg ik van Rockstar $ 437.735 terug. Altijd leuk. Alleen ik kan niet terug vinden waarop dit bedrag is gebaseerd!!!!!

Shark cards en dat soort bull shit is niet mijn ding. Ik doe alleen aan keihard werken voor je geld in GTA Online😎

20170419_180710.jpg

Geplaatst:
comment_2425830

Rockstar geeft de afgelopen maanden ramdom grote bedragen cadeau aan players. Phantom kreeg laatst ook zomaar $ 500.000  En die is nomenteel de rijkste persoon van LibertyKillerZ.

Dat vind ik niet erg. Zelf heb ik nooit zoiets gehad van Rockstar.. Hadden ze nou zo een bedrag terug gestort op mijn account dan had je mij niet gehoord.  Dan had ik het gezien als een cadeautje.

Maarrrr met zo'n specifiec bedrag heb ik toch zoiets van waarom????

Geplaatst:
comment_2425832

Volgens mij gaat het om dit:

DUKE O' DEATH & RETURNING PLAYER CONTENT NOW AVAILABLE TO ALL

Beginning today, the mayhem machine Duke O’ Death and a range of items previously exclusive to returning players are now available for all players in GTA Online:
  • Marshall Monster Truck
  • Dodo Seaplane
  • Kraken Submarine
  • Imponte Dukes Car
  • Declasse Stallion Car
  • Blista Compact Car
  • Hatchet

Returning players who previously purchased these items will be reimbursed for the purchases, simply log in and your reimbursement will be delivered to your Maze Bank account within the next week.

Geplaatst:
comment_2425833

Geld deze voorwaarden  ook voor iets dat je 8 maanden geleden hebt aangeschaft???

Het enige wat ik als returning player ooit heb aangeschaft is de Dodo. En dat was in de tijd dat de luxe bootjes er kwamen😎

Krijg net via ander social media center bericht  van Phantom dat ook hij geld terug krijgt van Rockstar.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2426783

WTF. Alle heists zijn deze week dubbel betalend. Er zit echt een Mega dure update aan te komen.  Cool.  Voor het geld hoef ik het niet te doen. De Heists vond en vind ik altijd leuk voor de trills and skills.

Maar als meervoudig Criminal Master Minder vind ik het leuk om dit weekend andere leden te helpen om snel geld te maken. Mochten er leden zijn die snel geld willlen maken dan is deze Pro beschikbaar. Uiteraard heeft deze Pro wel een paar eisen.  Die zijn: minimaal level 100. Headset verplicht. Geen random players 😎

HfBY2HwtpUybMSEpKdZVfw_0_0.jpg.d126024f1ad0504be8742c15fdb25186.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.