Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1080826
Weer terug van vakantie :puh:

en ik kan nu al zeggen dat ik niks van de blog snap....

ik wou even kijken naar de meeting/training van vandaag, en die was doorstreept ?(

Dat waren de data's van vorige week. Deze heb ik net weer geupdatet voor de deze week, dus de meeting van vanavond om 20:00 gaat gewoon door. Daarnaast als er een streep door de datum staat betekent het dat die meeting al geweest is. Als er een meeting is afgelast of dergelijke, dan komt dat in de "opmerking" te staan bij de meeting.

Verder is de linkerkolom alleen ter informatie van bijvoorbeeld ledenlijst, puntentelling, ranking, informatie e.d.

Een link naar de ledenlijst waar alle punten staan is ook te vinden in de linkerkolom. Bovenaan staat namelijk groot het woord "LEDENLIJST". wanneer je daar op klikt zie je de ledenlijst.

Daarnaast komt er elke week een weekoverzicht in de blog met info over de clan, grappige gebeurtenissen en items om leden te vermaken. Elke pagina in de blog is 1 weekoverzicht, dus als je terug bladert krijg je het vorige weekoverzicht. Onder elk item staat ook het woord: "Reacties". Wanneer je daarop klikt, kan je op een reactie reageren.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het van je :)

laatste vraag, waarom staat er bij dit plaatje:

http://img47.imageshack.us/img47/6122/nieuwsgn5.png

Liberty Three (Vrijheid Drie) in plaats van Liberty Tree (Vrijheid Boom, wat de krant in LC is)?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1080835
Weer terug van vakantie :puh:

en ik kan nu al zeggen dat ik niks van de blog snap....

ik wou even kijken naar de meeting/training van vandaag, en die was doorstreept ?(

Dat waren de data's van vorige week. Deze heb ik net weer geupdatet voor de deze week, dus de meeting van vanavond om 20:00 gaat gewoon door. Daarnaast als er een streep door de datum staat betekent het dat die meeting al geweest is. Als er een meeting is afgelast of dergelijke, dan komt dat in de "opmerking" te staan bij de meeting.

Verder is de linkerkolom alleen ter informatie van bijvoorbeeld ledenlijst, puntentelling, ranking, informatie e.d.

Een link naar de ledenlijst waar alle punten staan is ook te vinden in de linkerkolom. Bovenaan staat namelijk groot het woord "LEDENLIJST". wanneer je daar op klikt zie je de ledenlijst.

Daarnaast komt er elke week een weekoverzicht in de blog met info over de clan, grappige gebeurtenissen en items om leden te vermaken. Elke pagina in de blog is 1 weekoverzicht, dus als je terug bladert krijg je het vorige weekoverzicht. Onder elk item staat ook het woord: "Reacties". Wanneer je daarop klikt, kan je op een reactie reageren.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het van je :)

laatste vraag, waarom staat er bij dit plaatje:

http://img47.imageshack.us/img47/6122/nieuwsgn5.png

Liberty Three (Vrijheid Drie) in plaats van Liberty Tree (Vrijheid Boom, wat de krant in LC is)?

lol,Ik dacht dat het de Liberty Three was :puh: Maarach, je begrijpt wel wat er bedoeld wordt. Ik verander heb wel een keer als ik zin heb :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1080856
Dieko heeft mij meerdere malen een uitnodiging gestuurd, maar ik was net zo lekker bezig met een TDM :) Een superlange ronde en ik had zowaar 100 kills :engel: Sorry Dieko, maar ik liet die $10.000 niet varen :puh: Zal wel leuk zijn geweest, aan de andere kant jammer dat ik er niet bij was, ook niet bij de meeting vandaag. Maar de volgende keer kom ik (denk ik) wel :)

Ik kreeg ik ook af en toe een uitnodiging maar ik was ook bezig met een Deathmatch. Ik had wel iets meer dan 100 kills, namelijk 133. Ik stond natuurlijk weeral bovenaan, en ik was dan nog eens 5 minuten later dan de rest begonnen (toen accepteerde ik de uitnodiging pas).

Geplaatst:
comment_1080898
1000 posts bereikt!

Gelijk nieuwe (zeer toepasselijke) gebruikerstitel :D

Btw: @ hierboven: dat waren IK, Dieko en jij,

die dat deden, niet nick jij en dieko o.O

Nee vanavond nog :) .

Net nog! Dieko heeft er een filmpje van gemaakt . En wij stonden op de vliegtoren ,maar dit is een andere :

Je gaat met een paar mensen op de rand van een hoog gebouw staan . En iemand moet met zijn heli wieken jou raken . En je vliegt fucking ver weg!

Volgens mij waren wij met zijn 3en toch eerder? wij deden 't gister?

Ja dat was eregisteren op de vliegtoren !

Ja maar wij gingen op de rand van een hoog gebouw staan en je moet met je heli wieken nu hun raken! En niet erin in springen . Maar je gaat mega ver!

Geplaatst:
comment_1080900

Deathmatch 4 Life he Hanneswasco :clown: Ik ben nu ook van rank 6. Dankzij Hangman's Noose, daar kun je veel geld mee verdienen :D Maar alleen is het erg saai... Omdat het de hele tijd hetzelfde is.

Daarnet een TDM, en daar was toch een irritant gastje bij :duh: Ik stond achter een gebouw, en hij schoot er dwars doorheen. Éen schot was al genoeg om me neer te halen, terwijl hij na twee magazijnen net een schrammetje had.

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_1080926
Deathmatch 4 Life he Hanneswasco :clown: Ik ben nu ook van rank 6. Dankzij Hangman's Noose, daar kun je veel geld mee verdienen :D Maar alleen is het erg saai... Omdat het de hele tijd hetzelfde is.

Daarnet een TDM, en daar was toch een irritant gastje bij :duh: Ik stond achter een gebouw, en hij schoot er dwars doorheen. Éen schot was al genoeg om me neer te halen, terwijl hij na twee magazijnen net een schrammetje had.

Martyceha . Dat kan vanwege de verbinding . Dan lijkt het net . Maar hij schiet gewoon via de straat dan ofzo . En die magazijnen hij schoot op je hoofd :) .

Geplaatst:
comment_1080931

Deatchmatch 4 Life Homie! Ik ben al een tijdje rank 6, maar ik heb nog maar zo'n $ 25 000 te gaan voor Rank 7. Dus nog een paar keer (Team) Deathmatch en ik ben rank 7. :D

Geplaatst:
comment_1080938
eindelijk is de headset klaar :D^_^

ik had niet lang genoeg op de knop gedrukt :7

@ hanneswasco:ik doe altijd hangmans NOOSE dat gaat sneler en je traint jezelf ook door de NOOSE af te knallen :Y

Geloof me, in (Team) Deathmatch train je jezelf veel meer hoor. ;) Want echte spelers zijn veel beter dan die robot-NOOSE agenten. :7

Geplaatst:
comment_1080960

Ik ben net naar Dieko's youtubeaccount aan het kijken,

en ik zie filmpjes van het avondje met robin, mij en Dieko :D

Hier zat ik dus in het begin de hele tijd in die heli :puh:

Ambulance (was ik niet bij, ik was Airtug ofzo halen)

Hier zie je een soort kleine samenvatting, met oa mijn Airtug :D

Geplaatst:
comment_1080975
Ik had gisteravond laat nog level 4 gehaald

in GT AIV MP.. net nog even $50000,- verdient

bij Hangmans Noose met Kai, hij naar lvl 5,

ik moet nog $100.000,- voor lvl 5 :')

ik moet ook nog 100000 dollar miss kunnen we samen nog is doen maar best met drie das makkelijker het duurt wel een beetje langer ^_^

Geplaatst:
comment_1080979
Ik had gisteravond laat nog level 4 gehaald

in GT AIV MP.. net nog even $50000,- verdient

bij Hangmans Noose met Kai, hij naar lvl 5,

ik moet nog $100.000,- voor lvl 5 :')

ik moet ook nog 100000 dollar miss kunnen we samen nog is doen maar best met drie das makkelijker het duurt wel een beetje langer ^_^

Dan liever met zijn 2tjes he, als dat sneller gaat...

Kunnen we btw ook nu doen he ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.