Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1083663
Net een signature snel gemaakt (zie resultaat onder mijn posts). Ik heb zin in vanavond, wie komen er? :puh:

Ik zal er zeker zijn.

De meeting . Ik weet het niet . Want moet morgen al om 8.30 op school wezen . Voor mentor les en daarna Duits :D .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1083672
Ik heb tot twee september nog vakantie, moet aanstaande maandag wel trainen. Dus kan nooit lekker racen met jullie! :N

Vanaf volgende week zullen er ook wat tijden en data's veranderen, omdat de meeste weer school hebben.

Zelf ben ik van ma t/m vrijdag alleen na 18:30 á 19:00 aanwezig wegens stage (vanaf 25ste). Maar meer daarover komt a.s. vrijdag in weekoverzicht te staan.

Geplaatst:
comment_1083676
Ik heb tot twee september nog vakantie, moet aanstaande maandag wel trainen. Dus kan nooit lekker racen met jullie! :N

Vanaf volgende week zullen er ook wat tijden en data's veranderen, omdat de meeste weer school hebben.

Zelf ben ik van ma t/m vrijdag alleen na 18:30 á 19:00 aanwezig wegens stage (vanaf 25ste). Maar meer daarover komt a.s. vrijdag in weekoverzicht te staan.

Oh oke, fijn om te horen. Misschien kunnen alle leden een lijst invullen met daarin hoelaat en welke dag ze kunnen. Zo kan je vier dagen eruit pikken waar er veel leden komen. ^_^

Bewerkt: door Melviin

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1083689

Oh oke, fijn om te horen. Misschien kunnen alle leden een lijst invullen met daarin hoelaat en welke dag ze kunnen. Zo kan je vier dagen eruit pikken waar er veel leden komen. ^_^

Ja dat kan ik eventueel wel in het nieuwe weekoverzicht zetten bij het "The Liberty Tree".

Zodat daar alles komt te staan, want hier wordt het dan beetje onoverzichtelijk met al die lijsten :puh:

Geplaatst:
comment_1083743

Ja 4 uur s'middags ofzo. want dan kunnen we meer . Alleen ik Maandag & Vrijdag niet .

Geplaatst:
comment_1083821
Net een signature snel gemaakt (zie resultaat onder mijn posts). Ik heb zin in vanavond, wie komen er? :puh:

wat heb jij veel signs op een dag :7:D

ps:ik heb 1 september terug school ik begin dan om 8.10 en ik ben klaar om 15.10 das wel chill ^_^

en woensdag ben ik al klaar om 11.40 (12.30 als ik inhaalles heb)

en in gewone weekdagen 16.00 als ik inhaalles heb

kvind deze uren lekker chill :tu:

van school naar huis rij ik 20 minuten (ik weet het ik rij traag :schater: )

dus het zal een beetje moeilijk worden tijdens het schooljaar dus ik kom soms niet naar meetings waarschijnlijk :(

Bewerkt: door end of the riot

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1083828

ps:ik heb 1 september terug school ik begin dan om 8.10 en ik ben klaar om 15.10 das wel chill ^_^

dus het zal een beetje moeilijk worden tijdens het schooljaar dus ik kom soms niet naar meetings waarschijnlijk :(

Daarom gaan er ook tijden veranderen en data's ;)

Verder heb jij het lekker chill met je tijden :puh:

En er kan nog steeds gestemt worden voor de competitie hé ;)

Geplaatst:
comment_1083836

Ik heb het probleem dat de meetings altijd tot een te laat tijdstip duren, want om 9 uur moet ik meestal bijvoorbeeld al af de PS3/PC gaan, waardoor ik meestal ergens in het midden of 3/4 moet stoppen, mijn idee is om de meetings en clanwars in de avond allemaal een half uur of een uur te vervroegen. :)

Geplaatst:
comment_1083848

Daarom gaan er ook tijden veranderen en data's ;)

Verder heb jij het lekker chill met je tijden :puh:

En er kan nog steeds gestemt worden voor de competitie hé ;)

nu valt het nog mee(tweede middelbaar) :D

maar de uren zullen de komende jaren niet zo chill meer zijn :(

maar zo een inhaallesen vier keer per week soms moet je gaan en soms niet ^_^

maar welke dagen dat zijn weet ik nog niet ik heb mijn rooster nog niet en het probleem is dat we pas in oktober ons vaste rooster krijgen :erm::sst:

Geplaatst:
comment_1083917
Ik heb het probleem dat de meetings altijd tot een te laat tijdstip duren, want om 9 uur moet ik meestal bijvoorbeeld al af de PS3/PC gaan, waardoor ik meestal ergens in het midden of 3/4 moet stoppen, mijn idee is om de meetings en clanwars in de avond allemaal een half uur of een uur te vervroegen. :)

Het is wat de meeste mensen willen natuurlijk, maar van mij mag het zo blijven.

Geplaatst:
comment_1083924

Het is wat de meeste mensen willen natuurlijk, maar van mij mag het zo blijven.

Van mij juist niet! 7 uur is de perfecte tijd! Maar dan wel s'avonds he' :puh: !

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1083988

Binnekort kunnen jullie in de blog een formuliertje invullen daarvoor ^_^

Verder over de training van vandaag. Alleen DM, TDM en Race gedaan.

Verder zal er geen training meer zijn. Heb gemerkt in de laatste paar weken dat het niet echt veel zin heeft e.d.. Dus waarschijnlijk wordt het vervangen door een avondje kloten in Free Mode. Buiten de meetings kan je eventueel zelf trainen. Worden alleen nog trainingen gedaan met mensen die naar een clanwar gaan.

Leden die aanwezig waren en 15 punten krijgen:

• Kai-ShockWave
  • HyperHate
  • svenw1
  • BOY070
  • Hanneswasco
  • DiekoThaKurd
  • nick_kerkwijk
  • smartjes4

Jullie punten worden morgen in de ledenlijst gezet, want ik moet nu pleite, daarom ging ik ook weg bij Free Mode :puh:

Geplaatst:
comment_1083994
Binnekort kunnen jullie in de blog een formuliertje invullen daarvoor ^_^

Verder over de training van vandaag. Alleen DM, TDM en Race gedaan.

Verder zal er geen training meer zijn. Heb gemerkt in de laatste paar weken dat het niet echt veel zin heeft e.d.. Dus waarschijnlijk wordt het vervangen door een avondje kloten in Free Mode. Buiten de meetings kan je eventueel zelf trainen. Worden alleen nog trainingen gedaan met mensen die naar een clanwar gaan.

Leden die aanwezig waren en 15 punten krijgen:

• Kai-ShockWave
  • HyperHate
  • svenw1
  • BOY070
  • Hanneswasco
  • DiekoThaKurd
  • nick_kerkwijk
  • smartjes4

Jullie punten worden morgen in de ledenlijst gezet, want ik moet nu pleite, daarom ging ik ook weg bij Free Mode :puh:

yeah onze clanleader is pleite :puh:

:dans::dans:PARTY :dans::dans::puh:

Geplaatst:
comment_1084026

Kai-ShockWave

HyperHate

svenw1

Hanneswasco

DiekoThaKurd

nick_kerkwijk

smartjes4

(bij de race tijdens de training vandaag)

deze mensen weten denk ik wel wat ik bedoel daarom wil ik tochn nog 1 keer zeggen sorry.

ik zal da noit meer doen bij jullie wwel bij onbekende mesen uit buitenland bijv.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.