Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1084072
Kai-ShockWave

HyperHate

svenw1

Hanneswasco

DiekoThaKurd

nick_kerkwijk

smartjes4

(bij de race tijdens de training vandaag)

deze mensen weten denk ik wel wat ik bedoel daarom wil ik tochn nog 1 keer zeggen sorry.

ik zal da noit meer doen bij jullie wwel bij onbekende mesen uit buitenland bijv.

WTF wat komt een postless person doen in ons talktopic :?

Geplaatst:
comment_1084084
Kai-ShockWave

HyperHate

svenw1

Hanneswasco

DiekoThaKurd

nick_kerkwijk

smartjes4

deze mensen weten denk ik wel wat ik bedoel daarom wil ik tochn nog 1 keer zeggen sorry.

ik zal da noit meer doen bij jullie wwel bij onbekende mesen uit buitenland bijv.

posten in z'n clans talktopic?

Leden

GTAForum PSN-ID

Scheme015 BOY070 NEW

volgende keer graag zelf even checken...

Geplaatst:
comment_1084093
Kai-ShockWave

HyperHate

svenw1

Hanneswasco

DiekoThaKurd

nick_kerkwijk

smartjes4

posten in z'n clans talktopic?

Leden

GTAForum PSN-ID

Scheme015 BOY070 NEW

volgende keer graag zelf even checken...

aaah ok :tu: maar hij is een postless person die worden niet toegelaten zei kai je moest langer actiever zijn :Y

Geplaatst:
comment_1084144
Kai-ShockWave

HyperHate

svenw1

Hanneswasco

DiekoThaKurd

nick_kerkwijk

smartjes4

Ik snap wat je bedoel. maar ik vergeef het je :engel:

Waarom staat ik niet in het lijste was er ook bij :Y

Geplaatst:
comment_1084308
Kai-ShockWave

HyperHate

svenw1

Hanneswasco

DiekoThaKurd

nick_kerkwijk

smartjes4

het is trouwens HyperHayte

ik ben geen hyper hater :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1084317
het is trouwens HyperHayte

ik ben geen hyper hater :puh:

Excuses. Verder zijn de punten in de ledenlijst gezet.

Daarnaast wil ook nog even wat melden over de meetings.

Veel mensen sturen berichten via PSN tijdens meetings van bijvoorbeeld problemen of andere zaken. Houdt er rekening mee dat ik die niet meteen kan beantwoorden, omdat ik in een meeting zit en omdat andere ook berichten sturen. Daarnaast als je wil dat ik je invite, zet het woord INVITE dan in het onderwerp in plaats van het bericht zelf, want anders moet ik steeds al die berichten openen om te kijken wat erin staat. En de meeste berichten bevatten het woord INVITE zonder onderwerp, dus dat kost alleen maar tijd.

Daarnaast graag dan 1x een bericht sturen. Als je na 1 of 2 min nog niet geinvite bent kan je eventueel een 2e sturen, maar stuur alsjeblieft niet 3 berichten achter elkaar als ik na 5 seconden nog niet antwoord, want dat gebeurt nogal vaak. Ook als je kleine mededelingen heb, zoals dat je even weg bent (BRB), probeer het in het onderwerp te zetten zodat ik dat meteen bovenaan me scherm te zien krijg en ik niet het bericht hoef te openen.

Ik hoop dat het even duidelijk is, want dat is wat handiger voor mij en het scheelt weer tijd ^_^

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1084607

ik ben helemaal weg van dit nummer:

Yes-R Ft Sjaak - Dubbel O

Oftwel Amsterdam Oost 8) . Ik denk dat ze in de THC zitten.

Dit nummer zeker vet! Wie hem vet vind moet mijn quoten . Met die rot overheid hier .

Bewerkt: door Robin B

Geplaatst:
comment_1085012
Kai-ShockWave

HyperHate

svenw1

Hanneswasco

DiekoThaKurd

nick_kerkwijk

smartjes4

srry hoor ik wist niet dat ik hier NIET mag praatten van jou:(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.