Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1028639
het eerste stuk dacht ik dat het DeathMatch was ofzo, omdat toen ik joinde, het spel gelijk startte (of al begonnen was), dus ik kom daar, ik ga dus iedereen dood knallen, opeens komt er iemand bij mij in de auto ik denk, he hoe kan dat nou weer, dus ik zoom uit, kijken welke mode het is...

oh... Free Mode...

maar opeens gingen we elkaar vermoorden om bij die vliegtuig te komen xD

haha, dat was echt mooi moment, iedereen wilde die helikopter hebben xD Echt een zooitje was dat hahaah :puh:

En iedereen kwam net op dat randje en toen gingen ze dood :puh:

ik vond het wel een beetje flauw daar, want toen gingen jullie met die heli weg met ze allen en wie lieten jullie wie achter? juist ik :duh: . ik ben altijd de pineut, ik probeerde nog een beetje aardig te doen maar nee hoor ik doe niets en dan toch nog knallen jullie me neer. :N

en btw, ik heb gisteren ook een headset/koptelefoon aangeschaft voor de ps3 en hij werkt, ik denk dat hyperhayte dit al heeft gemerkt ;)

ik heb niks gemerkt van een headset???

wel gemerkt dat er zo'n icoontje naast je naam stond, maar dacht dat je dat al langer had :puh:

btw, ik kan nu kennelijk niet meer online op GTA...

krijg steeds dat me router te strict is en andere meldingen... ben nu wel aan het mailen met RockStar :puh:

kan wel hosten maar niet joinen...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1028651
Lekker zijn jullie Kai zegt van gewoon ps3 aan laten staan kom ik terug 3500 minpunten :tu:

Haha, weet je wat het probleem was. We hadden iedereen gekilt bij Deal Braker dus we gingen naar het eindpunt, maar daar moet IEDEREEN zijn xD

Dus wij stonden daar en wij wachten en ik besefte oppeens dat jij natuurlijk weg was en dat dat wel eens uren kon duren misschien :puh:

Toen zijn we met ze drieën daar naartoe gereden en je proberen te killen. Maar lukte niet echt, toen hebben we je maar gekikt xD anders konden we de missie niet afmaken :puh:

Radio Es.: Het headset-icoon is toegevoegd achter je naam! ;)

MEETING: Vandaag is er een meeting om 15:00! Jullie krijgen nog een Message op PSN ter herinnering!

@hieronder: Jammer! Dat probleem met die NAT had ik laatst ook. Vaag, want dat die Patch krijgt iedereen opeens die melding. We hopen voor je dat het snel opgelost is :)

Geplaatst:
comment_1029054

jongens zou er echt niet is een keer een meeting s'ochtends kunnen zijn, dat zou echt tof zijn, liefst misschien nog doordeweeks want iedereen heeft nu toch zomervakantie.

alvast bedankt

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1029234
jongens zou er echt niet is een keer een meeting s'ochtends kunnen zijn, dat zou echt tof zijn, liefst misschien nog doordeweeks want iedereen heeft nu toch zomervakantie.

alvast bedankt

Daarom nemen we ook nog een extra co-leader die dat verzorgt :Y

Geplaatst:
comment_1029237

alvast bedankt

Daarom nemen we ook nog een extra co-leader die dat verzorgt :Y

lijkt mij wel leuk om dat te doen nu zijn er meetings op woensdag vrijdag en zondag ik denk dat ik de maandag of dinsdag zou doen en misschien een extra op zaterdag ochtend

Geplaatst:
comment_1029268

Over Woensdag,

De training die geplant staat ik heb iedereen toegevoegd alleen heel veel hebben me nog niet geaccepteerd,

Zouden jullie dat wel willen doen dan kan ik iedreen een bericht sturen.

Groetjes,

Marcel

Geplaatst:
comment_1029364

sorry, kan vandaag er niet op, mijn broertje en een vriend zitten op de Wii, dus ik kan niet op de PS3...

@Radio Es

ik heb nog geen zomer vakantie hoor :puh:

ik zou wel graag mee willen doen voor co-leader, maar heb (nog) geen headset, zie net dat het verplicht is :duh:

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1029480

Ledenlijst geüpdatet.

Was weer een leuke en drukke meeting. We zijn begonnen met Deatmatch. Daarna hebben we een GTA Race gehouden, Cops 'n crooks gedaan, Turf War, Race, Mafiya en als afsluiting Free Mode. Modes duurde totaal 1,5 uur. Free Mode is op dit moment nog steeds bezig [18:00].

Vanaf woensdag ben ik op vakantie t/m 11 juli 2008. Marcel zal de meetings overnemen. Er zullen dus wat minder meetings zijn. Als we voor woensdag nog een co-leader kunnen vinden, dan neemt diegene mijn meetings over.

Als ik weer terug ben zullen we ieder geval 3 meetings per week houden + een training.

Voor mensen die nog co-leader willen worden, Hier kan je je aanmelden. Vul het formulier in en stuur deze naar mij ;)

Geplaatst:
comment_1029545

ik vind dat jullie allemaal een beetje actiever moeten worden in deze clan het is neit alleen om samen te spelen ook voor de gezelligheid toch? kleine moeite en je krijgt er posts bij dus post es wat meer

Geplaatst:
comment_1029582
ik vind dat jullie allemaal een beetje actiever moeten worden in deze clan het is neit alleen om samen te spelen ook voor de gezelligheid toch? kleine moeite en je krijgt er posts bij dus post es wat meer

Mee eens :) Ik was eerder niet zo actief in deze clan, maar ik heb een paar meetings meegemaakt en dat is echt leuk :D Vooral team deathmatch is vet :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.