Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 558.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
Ik was vandaag bij de gamemainia en de PSN cards zijn uitgestelt tot 2 oktober. :-(

Wahaha ben ik blij dat ik nog geld op me Amerikaanse accoun heb. :) Ik koop dit jaar toch nog twee games en dan is het over...

Geplaatst:
Ik was vandaag bij de gamemainia en de PSN cards zijn uitgestelt tot 2 oktober. :-(

Wahaha ben ik blij dat ik nog geld op me Amerikaanse accoun heb. :) Ik koop dit jaar toch nog twee games en dan is het over...

Zijn de scores er al? :D

Geplaatst:

Me want teh scores :schater:

Geplaatst:

Morgen. ;)

Geplaatst:

Ik ga er dit jaar 3 kopen en dan is het ook over voor mij. =]

- COD4: Modern Warfare 2 Prestige Edition

- NFS Shift

- Colin Mcrae Dirt 2

Edit:

w00t!

Bij elkaar €281,0 !!! XDDDD

Bewerkt: door GTA Haas

Geplaatst:

- NFS Shift

- Colin Mcrae Dirt 2

Wahaha wtf moet je met een nachtkijker... (een euroshopper nachtkijker) Wil je een goede nachtkijker koop er dan een van net nog geen 1000 euro.

Geplaatst:
Ik heb net FIFA 10 besteld via internet. 2 oktober binnen. :tu:

Waar heb je hem besteld?

Ik ga hem gewoon zelf naar die winkel, beter bij Saturn daar heb je gelijk al een paar eurootjes goedkoper. :puh:

Geplaatst:

Morgen. ;)

Nee nu! :(

Dit wordt het voor mij:

Fifa 10

Smackdown Vs.Raw 2010

Assasin's creed 2

Modern warfare II (misschien)

En dan nog 2 PSN cards van € 20. :7

In totaal: € 320. xD

Ik zal toch wel iets moeten schrappen... :7

Geplaatst:

- NFS Shift

- Colin Mcrae Dirt 2

Wahaha wtf moet je met een nachtkijker... (een euroshopper nachtkijker) Wil je een goede nachtkijker koop er dan een van net nog geen 1000 euro.

Gwn, het is leuk om zo'n ding te hebben. En nee, ik heb net een nieuwe PC (Oude was 8 jaar oud). Dus ik ga geen €1000,- uitgeven aan een nachtkijker terwijl ik MW2, Limited Edition, Artbook, Nachtkijker enz. heb voor €150,- ;)

Geplaatst:

Wat vinden jullie van Call of Juarez..? leek me wel interessant game..

Geplaatst:

Ik heb bij GameKings gezien dat het niet zo'n game is waar je ''Wow!'' van gaat zeggen. Ik zou sparen voor een game waarvan je zeker weet dat het een leuke game is. ;)

Geplaatst:

Ik ga al Fifa 10 halen dat is sowieso maar ik wil er nog 1 voegen.

Maar ik kan nog niet kiezen welke.

Bewerkt: door Dago58x

Geplaatst:

Als je dat nog niet gedaan hebt zou je de demo is moeten proberen.

Maar dat zal je waarschijnlijk al gedaan hebben.

En ik heb er ook nog niet bepaalt positieve dingen van gehoordt. :N

Geplaatst:

Mua.. laat het dan ook maar. Maar zou COD MW 2 een goed optie zijn?

Geplaatst:
Mua.. laat het dan ook maar. Maar zou COD MW 2 een goed optie zijn?

Nou, ik speelde vroeger maar alleen GTA. Toen mama thuis kwam met COD4 voor de PS3 was ik meteen verslaafd aan het spel. Vooral Online is heel verslavend, en niet alleen dat. Het is de beste shooter die ik ooit heb gespeeld, het heeft prachtige graphics en MW2 gaat al helemaal een succes worden. Ik zie het al voor me: Game of The Year 2009: Call of Duty 4: Modern Warfare 2. :D Ik zeg, laat die Call of Juarez. Koop MW2!

Edit:

Menu, Wapens, Equipments, Attachments, In-Game SinglePlayer Video's en In-Game Multiplayer Video's staan allemaal op: Modern Warfare 24/7

Bewerkt: door GTA Haas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.