Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 558.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Mijn 'koop'-lijst voor voorlopig:

- HDTV, 20" word wss toch wel 32"

- Modern Warfare 2

Bij elkaar zo'n 500 euro, maar dat valt te doen ;)

Geplaatst:
Mua.. laat het dan ook maar. Maar zou COD MW 2 een goed optie zijn?

Nou, ik speelde vroeger maar alleen GTA. Toen mama thuis kwam met COD4 voor de PS3 was ik meteen verslaafd aan het spel. Vooral Online is heel verslavend, en niet alleen dat. Het is de beste shooter die ik ooit heb gespeeld, het heeft prachtige graphics en MW2 gaat al helemaal een succes worden. Ik zie het al voor me: Game of The Year 2009: Call of Duty 4: Modern Warfare 2. :D Ik zeg, laat die Call of Juarez. Koop MW2!

Edit:

Menu, Wapens, Equipments, Attachments, In-Game SinglePlayer Video's en In-Game Multiplayer Video's staan allemaal op: Modern Warfare 24/7

Ok bedankt, ik ben nu van plan om Fifa 10 en COD MW 2 te halen. Bedankt voor de tips boys.. ^_^

Geplaatst:
Mua.. laat het dan ook maar. Maar zou COD MW 2 een goed optie zijn?

Nou, ik speelde vroeger maar alleen GTA. Toen mama thuis kwam met COD4 voor de PS3 was ik meteen verslaafd aan het spel. Vooral Online is heel verslavend, en niet alleen dat. Het is de beste shooter die ik ooit heb gespeeld, het heeft prachtige graphics en MW2 gaat al helemaal een succes worden. Ik zie het al voor me: Game of The Year 2009: Call of Duty 4: Modern Warfare 2. :D Ik zeg, laat die Call of Juarez. Koop MW2!

Edit:

Menu, Wapens, Equipments, Attachments, In-Game SinglePlayer Video's en In-Game Multiplayer Video's staan allemaal op: Modern Warfare 24/7

Ok bedankt, ik ben nu van plan om Fifa 10 en COD MW 2 te halen. Bedankt voor de tips boys.. ^_^

ja zeker fifa 10 en nog 2 spellen komen er ook nog bij voor mij, maar welke hé? :)

@sven, denk je dat je gewonnen hebt met race? haha

het zal tussen ons zijn (ik en sven)

moest je heel de meeting meegedaan hebben win je denk ik!

:7

Geplaatst:
  • Auteur
Ik heb net FIFA 10 besteld via internet. 2 oktober binnen. :tu:

Waar heb je hem besteld?

Ik ga hem gewoon zelf naar die winkel, beter bij Saturn daar heb je gelijk al een paar eurootjes goedkoper. :puh:

Bestel altijd mijn games op internet omdat ze daar goedkoper zijn. Via budgetgaming.nl kan je kijken waar hij het goedkoopst is. :puh:

Geplaatst:
Ik heb net FIFA 10 besteld via internet. 2 oktober binnen. :tu:

Waar heb je hem besteld?

Ik ga hem gewoon zelf naar die winkel, beter bij Saturn daar heb je gelijk al een paar eurootjes goedkoper. :puh:

Bestel altijd mijn games op internet omdat ze daar goedkoper zijn. Via budgetgaming.nl kan je kijken waar hij het goedkoopst is. :puh:

Wow, daar moet ik ook voortaan op kijken... :7

Geplaatst:

leuk idee weer kai, die vip transport! :tu:

@ iemand zin in TDM, free mode, DM ofzo? EDIT: of FIFA? :)

@kai, heb je al mijn uitdaging voor jou gezien op HQ?

Bewerkt: door jardintje12

Geplaatst:
  • Auteur
leuk idee weer kai, die vip transport! :tu:

@ iemand zin in TDM, free mode, DM ofzo? EDIT: of FIFA? :)

@kai, heb je al mijn uitdaging voor jou gezien op HQ?

Ja, maar ik weet nog niet wanneer ik zin heb.

Geplaatst:
@sven, denk je dat je gewonnen hebt met race? haha

het zal tussen ons zijn (ik en sven)

moest je heel de meeting meegedaan hebben win je denk ik!

:7

Eerste zal ik al niet zijn in ieder geval. :N

Geplaatst:

Om toch een keer te kunnen DM'en wil ik ook iemand uitdagen, maar weet niet wie :puh:

Iemand zin :puh: ?

Geplaatst:
Om toch een keer te kunnen DM'en wil ik ook iemand uitdagen, maar weet niet wie :puh:

Ik wil Nu wel?

Geplaatst:

Ik wil Nu wel?

Kee, ik kom nu online..

Was lache DM net :D 1 Ding vond ik echt lachen, ik liep richtend met een bazooka richting Kai, hij was op mij aan het schieten met een Sniper, en dan word ik ineens aangereden van voren door een Pedestrian :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:

heb een goeie gta 4 dag gehad! :tu:

ten 1 ste: rank 7 geworden!

ten 2 de : nieuw persoonelijk recordt: 60 kills in 15 min

ten 3 de : goed Gedeatmatcht met kai, nick, yorrick, haakon enzo. (was best wel goed, behalve laatste dan was ik kut!)

ten 4 de : nog leuk potje party mode met sven.

In dat potje met sven, heb ik iets raar meegemaakt!

op het laatste toen sven juist weg ging, gingen we op de schommelglitch en toen we weg schoten, bleef sven in de auto, en ik vloog door de ruit richting zee, dat was echt grappig, we gingen elk andere kant uit! :)^_^:dans::tu:

Geplaatst:
In dat potje met sven, heb ik iets raar meegemaakt!

op het laatste toen sven juist weg ging, gingen we op de schommelglitch en toen we weg schoten, bleef sven in de auto, en ik vloog door de ruit richting zee, dat was echt grappig, we gingen elk andere kant uit! :)^_^:dans::tu:

Ja ik zag het. xD

Jij vloog uit die auto terwijl ik er nog lekker in bleef zitten. :7

Bewerkt: door End Of The Riot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.