Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 558.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Wat is er met Sentasi gebeurd. :-(

Geplaatst:
Wat is er met Sentasi gebeurd. :-(

Overboord gevallen. :-(

Geplaatst:

En opgegeten door Jaws. :-(

Geplaatst:
En opgegeten door Jaws. :-(

ja, eigelijk waar is ie eigelijk, is best wel stil zonder hem! :(

Geplaatst:

Als Fifa 10 er is ga ik een dillema hebben. :puh:

Ga ik coach mode doen met Barcelona of met Real Madrid? :puh:

Geplaatst:
Als Fifa 10 er is ga ik een dillema hebben. :puh:

Ga ik coach mode doen met Barcelona of met Real Madrid? :puh:

REAL!!! kaka, ronaldo, benzema, en nog topspelers hoor! :)

Geplaatst:

Mensen krijg een haat tegen REAL!!!

Topspelers alleen maar kunnen kopen wahwhhaw en dan mag je daar nog dik in de schulden staan want voorlopg hoef real madrid niks meer te kopen.

En dan de oudjes stoppen en real gaat zijn schulden niet meer kwijtraken en zeker niet als ze geen prestaties gaan neerzetten.

Barcelona is gewoon nice paar gekochte spelers en een aantal opgeleide spelers:D :tu:

Trouwens was wel lache vandaag met de voetbal,Was gestaakt vandaag bij ons.

echt vanaf het begin was de toon gezet door flink doorgaan.En toen op einde ging het los elke overtreding vloog iedereen erop om opstootjes en zijn 3 rode kaarten gevallen en iemand had zijn enkel gebroken.ambulance allemaal komen en toen dacht de scheids van we kappen ermee.

Want een neger was weer helemaal door het lint geslagen zijn ook altijd dezelfde ,en schold echt iedereen uit : scheids,eige trainer onze trainer en onze vereniging..

Geplaatst:
  • Auteur

Met dat coach-mode, kan je dan ook bijvoorbeeld beginnen met Ajax en dat je dan (als je goed presteert) naar het buitenland? Zoals dan naar Liverpool en dan Barcelona? Of kan je maar in 1 league blijven?

Geplaatst:
Met dat coach-mode, kan je dan ook bijvoorbeeld beginnen met Ajax en dat je dan (als je goed presteert) naar het buitenland? Zoals dan naar Liverpool en dan Barcelona? Of kan je maar in 1 league blijven?

Bij 2009 kon je andere leagues kiezen. Ik ben bijvoorbeeld van Barcelona naar Den Haag gegaan. :D

Geplaatst:

ja, ik denk dat je kan veranderen(als je goed presteerd!) :7

Geplaatst:

Hej allemaal.. ik had een vraagje.. ik ga waarschijnlijk deze week gta voor pc kopen,,

ik ga hem dan eerst een beetjes uitspelen enzo.. maar ik wil er ook wel een paar Mods in hebbe,,

nou was mijn vraag: werken die mods ook in MP.. En / of geven ze bijwerkingen in MP

Alvast Bedankt :tu:

Laataaaa :cya:

Geplaatst:
Hej allemaal.. ik had een vraagje.. ik ga waarschijnlijk deze week gta voor pc kopen,,

ik ga hem dan eerst een beetjes uitspelen enzo.. maar ik wil er ook wel een paar Mods in hebbe,,

nou was mijn vraag: werken die mods ook in MP.. En / of geven ze bijwerkingen in MP

Alvast Bedankt :tu:

Laataaaa :cya:

Wij zijn een PS3 clan, geen pc clan. ;) Overigens is het verboden om in dit topic te posten voor niet leden. Hier hebben wij een gastenboek voor. :)

Geplaatst:

ja mooi plaatje maar kan je dat ook in een wedstrijd tegelijkertijd in beeld brengen want daar gaat het uiteindelijk om?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.