Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1086478

Puntentelling meeting: Vrijdag 22 augustus 2008

Sorry dat ik gisteren weg moest. We hebben toch nog wel 1 uur kunnen gamen. Daarnaast krijgt iedereen 25 bonuspunten omdat ik opeens afwezig was en de meeting dus stopte. Het bericht wat ik stuurde was trouwens algemeen naar iedereen. Ieder geval bedankt aan diegene die het eventueel hadden overgenomen.

Naam RACE DM TDM TDM TDM LKZ BONUS TOTAAL
DiekoThaKurd 6 9 10 10 8 1 25 69
Kai-ShockWave 10 6 10 10 7 1 25 69
Hanneswasco 5 10 5 10 10 1 25 66
timking99 9 8 5 10 6 1 25 64
mennosunny6 7 4 5 10 5 1 25 57
MartyCeha 10 10 8 1 25 54
svenw1 3 5 10 10 1 25 54
Teh-Lolcat 5 10 4 1 25 45
sRem 7 5 1 25 38
nick_kerkwijk 8 1 25 34
smartjer4 4 1 25 30

Punten worden zo snel mogelijk in de ledenlijst gezet!

Daarnaast wil ik Robin B feliciteren! Hij is vandaag 13 jaar geworden ^_^

competitieak7.png

Deze week weer een ander onderwerp, namelijk Strips!

Wie maakt de leukste strip van de clan?

Inzenden kan weer t/m a.s. dinsdag 23:00! Daarna zal hier een poll komen te staan met de deelnemers waar je kan stemmen t/m vrijdag 11:00.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1086532

gisteren was wel leuk met TDM met knuppels en messen ik en kai tegen timking ,teh-lolcat(sorry als ik het fout typ)en martyceha :puh:

met 3 tegen 2 versloegen julie ons niet eens :7:tu:

en ik denk dat ik nu eindelijk een skill heb gevonden: knuppel fight :7

Geplaatst:
comment_1086536

Kai, er zit een foutje in jouw puntentelling. Je hebt volgens mij de eerste TDM en de eerste DM omgewisseld? :7

Kijk er eens naar en je zal dan wel zien. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1086547
Kai, er zit een foutje in jouw puntentelling. Je hebt volgens mij de eerste TDM en de eerste DM omgewisseld? :7

Kijk er eens naar en je zal dan wel zien. ;)

Punten kloppen wel, alleen wat erboven staat (de mode) wist ik niet helemaal precies meer omdat ik dat niet had opgeschreven. Maar als het zo is zal ik dat wel ff veranderen :puh:

Geplaatst:
comment_1086653
er is een patch voor gta IV toch op ps3 toch???

Maar hoe downlaode je hem dan of waar ze zeggen dat als je gta iv opstart dat je hem dan kan downloaden automatisch .

maar bij mij komt dat niet en weet dus nu niet wat ik moet doen??? :7:7:7

al cvast bedankt.(of is deze al oud en niet meer te downloaden denk ik)

Je download die patch op je computer, dan gooi je de bestanden op een USB, die USB doe je vervolgens in de Playstation 3, en dan moet je een beetje klooien. Ik heb het nog niet geprobeerd, aangezien ik hier geen USB heb, maar het moet wel zo. :dans:

Geplaatst:
comment_1086892
Gaat automatisch als je GTA IV opstart. Zijn in het verleden 2 patches uitgekomen. maar waar kan je die dan eventueel downloaden :?

Even op Google rondneuzen, maar het gaat inderdaad vabzelf, maar sommige patches lossen problemen voor de multiplayer op. :Y

Geplaatst:
comment_1087078
er is een patch voor gta IV toch op ps3 toch???

Maar hoe downlaode je hem dan of waar ze zeggen dat als je gta iv opstart dat je hem dan kan downloaden automatisch .

maar bij mij komt dat niet en weet dus nu niet wat ik moet doen??? :7:7:7

al cvast bedankt.(of is deze al oud en niet meer te downloaden denk ik)

Je download die patch op je computer, dan gooi je de bestanden op een USB, die USB doe je vervolgens in de Playstation 3, en dan moet je een beetje klooien. Ik heb het nog niet geprobeerd, aangezien ik hier geen USB heb, maar het moet wel zo. :dans:

ok bedankt dat wist ik wle maar ik wee tniet waar j ehem kan downloaden maar als ik hem heb zet ik

wel hier voor de mensen die hem ook willen ik ga nu ff zoeken.

Geplaatst:
comment_1087097

ik heb gekeken en echt over al staat dat je de patch moet downloaden vanaf je ps3 zelf dit vond ik

bij google:

Als ik me goed herinner moet je gewoon de game opstarten terwijl je geconnecteerd bent met internet

(en zelfs dat is mogelijk dat je het niet moet doen). Normaal gezien start de patch onmiddellijk met

downloaden. krijg je niets dan is de kans groot dat je deze patch al geïnstalleerd hebt.

en echt nergens kan je hem op je usb plaatsen ik zie dit nergens staan.??? dus ik weet he niet meer.

Geplaatst:
comment_1087282
ik heb gekeken en echt over al staat dat je de patch moet downloaden vanaf je ps3 zelf dit vond ik

bij google:

Als ik me goed herinner moet je gewoon de game opstarten terwijl je geconnecteerd bent met internet

(en zelfs dat is mogelijk dat je het niet moet doen). Normaal gezien start de patch onmiddellijk met

downloaden. krijg je niets dan is de kans groot dat je deze patch al geïnstalleerd hebt.

en echt nergens kan je hem op je usb plaatsen ik zie dit nergens staan.??? dus ik weet he niet meer.

Waarom staat je postcount steeds op nul ?

Geplaatst:
comment_1087380

bij google:

ja kweet ik ook niet dacht er net ook aan waarom het nog steeds o nul staat weet jij of iemand het misschien waarom???

Geplaatst:
comment_1087415

bij google:

ja kweet ik ook niet dacht er net ook aan waarom het nog steeds o nul staat weet jij of iemand het misschien waarom???

ik weet hoe dat komt op sommige gezelschaps fora staaat postcount uit dus daarom:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.