Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1087500

Ik wil wel eens met jullie spelen ja :puh:

Het is inderdaad vervelend dat er niets spannends meer is op dit moment :puh:

Ik wil wel tegen (een van) de drie musketiers, gewoon om eens te kijken wie beter is. Als ze allemaal meedoen wil ik niet alleen :N Zo'n groot ego heb ik nie :puh: Maar dan wil ik wel dat de wapens Assault Rifles zijn. Voor de rest is alles best ( behalve respawn tijd 1 minuut ofzo).

Geplaatst:
comment_1087522

Mensen, ik wil aankondigen dat ik de komende tijd iets minder actief ben qua posten op GTAForum.nl,

en wil ook op zijn minst alvast de racemeeting van mij van komende maandagavond afblazen.

De redenen voor het minder actief zijn is oa school, waardoor ik alleen 's avonds thuis kan zijn waarschijnlijk,

maar ook privé problemen thuis. Verder wil ik ook nog als reden melden dat ik even een tijdje minder actief

wil zijn om uitflippen te voorkomen, omdat anderen (en ik zelf ook af en toe) merk(en) dat ik haatloop te zaaien in mijn posts.

Mvg,

Alex

Geplaatst:
comment_1087594
Jij zaait toch geen haat? Nou ja, later Wienish. We zullen je misses! :-(

Er zijn de laatste tijd echt veel mensen die GTA-forum verlaten.

Ik minder vooral even met posten (PB ben ik wel nog bereikbaar)

vanwege de laatste reden: mijn eigen bestwil: anders flip ik nog eens

uit tegen iemand.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1087686

Ik wil wel tegen (een van) de drie musketiers, gewoon om eens te kijken wie beter is. Als ze allemaal meedoen wil ik niet alleen :N Zo'n groot ego heb ik nie :puh: Maar dan wil ik wel dat de wapens Assault Rifles zijn. Voor de rest is alles best ( behalve respawn tijd 1 minuut ofzo).

Anders ga je samen met Hanneswasco. Die wilde ook graag. Moet er alleen nog iemand bij :puh:

Ik wil ook ff mededelen dat ik op ma t/m vrij alleen ná 19:00 aanwezig ben op het forum. Als er wat te melden is kan dat altijd via PB.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1087690

Anders ga je samen met Hanneswasco. Die wilde ook graag. Moet er alleen nog iemand bij :puh:

Inderdaad. Wij kunnen samen met Dieko en Nick een TDM spelen tegen de musketeers, met Nick of Dieko als reservespeler. :7

Verder hoop ik dat je toch nog af en toe naar meetings zal komen, Wienish?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1087697

Inderdaad. Wij kunnen samen met Dieko en Nick een TDM spelen tegen de musketeers, met Nick of Dieko als reservespeler. :7

Verder hoop ik dat je toch nog af en toe naar meetings zal komen, Wienish?

Is idd goed team. Moeten jullie maar eens met ze vieren trainen om te kijken wie de beste zijn ervoor. En dan miss handig om volgende week ergens een datum te prikken voor einde van de week :)

Geplaatst:
comment_1087698
ik heb gekeken en echt over al staat dat je de patch moet downloaden vanaf je ps3 zelf dit vond ik

bij google:

Als ik me goed herinner moet je gewoon de game opstarten terwijl je geconnecteerd bent met internet

(en zelfs dat is mogelijk dat je het niet moet doen). Normaal gezien start de patch onmiddellijk met

downloaden. krijg je niets dan is de kans groot dat je deze patch al geïnstalleerd hebt.

en echt nergens kan je hem op je usb plaatsen ik zie dit nergens staan.??? dus ik weet he niet meer.

Waarom staat je postcount steeds op nul ?

ja kweet ik ook niet dacht er net ook aan waarom het nog steeds o nul staat weet jij of iemand het misschien waarom???

In clan topic/forums . Hebben ze de postcount uit staan omdat er ook gespamt wordt . Dus je moet in de GTA 4 general ofzo. posten .

Of in lifestyle,games enzo.

PS : Wienish we zullen je missen . Maar straks komt de herfstvakantie . Dus :D

Bewerkt: door Robin B

Geplaatst:
comment_1087834

Ik vind het een goed idee om tegen de The Three Musketiers te spelen.

Maar is het Hannes en Marty tegen de drie?

Ik heb vandaag rang 7 dus ik heb mezelf goed getraind!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1087854

Hannes, Marty, nick en dieko. En 1 daarvan is reserve.

Geplaatst:
comment_1087857

Hannes, Marty, nick en dieko. En 1 daarvan is reserve.

hey kai je had gezegd dat we gingen kiezen tijdens een meeting :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.