Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1087864
Ik vind het een goed idee om tegen de The Three Musketiers te spelen.

Maar is het Hannes en Marty tegen de drie?

Ik heb vandaag rang 7 dus ik heb mezelf goed getraind!

Hannes, Marty, nick en dieko. En 1 daarvan is reserve.

hey kai je had gezegd dat we gingen kiezen tijdens een meeting :{

Ojah :7

Naja dan kijken we vanmiddag bij het 1e potje DM. Beste 4.

Geplaatst:
comment_1087881
Ik wil wel eens met jullie spelen ja :puh:

Het is inderdaad vervelend dat er niets spannends meer is op dit moment :puh:

Ik wil wel tegen (een van) de drie musketiers, gewoon om eens te kijken wie beter is. Als ze allemaal meedoen wil ik niet alleen :N Zo'n groot ego heb ik nie :puh: Maar dan wil ik wel dat de wapens Assault Rifles zijn. Voor de rest is alles best ( behalve respawn tijd 1 minuut ofzo).

Anders ga je samen met Hanneswasco. Die wilde ook graag. Moet er alleen nog iemand bij :puh:

Ik wil ook ff mededelen dat ik op ma t/m vrij alleen ná 19:00 aanwezig ben op het forum. Als er wat te melden is kan dat altijd via PB.

Dan vind je 't vast niet erg als ik me er nog even tussenin wring?

Wanneer hebben Hannes en Marty die battle tegen de musketiers?

Wil namelijk best wel meedoen.

Edit: Zie net dat 't ALWEER niet kan -.-

Bewerkt: door Wienish

Geplaatst:
comment_1087886

Ik wil wel tegen (een van) de drie musketiers, gewoon om eens te kijken wie beter is. Als ze allemaal meedoen wil ik niet alleen :N Zo'n groot ego heb ik nie :puh: Maar dan wil ik wel dat de wapens Assault Rifles zijn. Voor de rest is alles best ( behalve respawn tijd 1 minuut ofzo).

Anders ga je samen met Hanneswasco. Die wilde ook graag. Moet er alleen nog iemand bij :puh:

Ik wil ook ff mededelen dat ik op ma t/m vrij alleen ná 19:00 aanwezig ben op het forum. Als er wat te melden is kan dat altijd via PB.

vandemiddag gaan we kiezen met de meeting kom je ook :?:?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1087887

Heb net gemeld dat we vanmiddag bij de meeting een DM doen. De top 4 daarvan gaat dan naar de musketeers.

Dus dan is het handig als Hannes, dieko, nick en Marty ook aanwezig zijn als ze ook eventueel tegen de musketeers willen. De DM zal 15 min duren.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1087889

Edit: Zie net dat 't ALWEER niet kan -.-

Mischien kan je wel.

Vandaag bij de meeting doen we Deathmatch.

Als je in de beste 4 komt mag je mischien meedoen van Kai.

Edit: twee mensen waren mij voor :roll:

Bewerkt: door Dieko

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1087894

Als de meeting begint om 15:00, starten we meteen met DM. Deze DM is meteen om de top 4 te bepalen. Hij zal 15 minuten duren en zal alle wapens bevatten. Waarschijnlijk wordt er gespeeld in Bohan.

De nummers 1, 2 en 3 zullen tegen de musketeers spelen. Nummer 4 zal dienen als reservespeler.

Geplaatst:
comment_1087953
Ik kan niet :( . Mijn zus viert haar verjaardag .

LoL, jij gisteren jarig en dan nu jouw zus.

Zijn jullie tweeling?

Een tweeling is op dezelfde dag geboren. Ik neem aan dat zijn zus een paar jaartje ouder is? :bonk:

Geplaatst:
comment_1087955

Zijn jullie tweeling?

Een tweeling is op dezelfde dag geboren. Ik neem aan dat zijn zus een paar jaartje ouder is? :bonk:

Een paar jaar ouder ? Ze wordt 36 ! WHAHA!!!!

Geplaatst:
comment_1087956

Zijn jullie tweeling?

Een paar jaar ouder ? Ze wordt 36 ! WHAHA!!!!

Melviin, ik dacht al ze een tweeling waren dat het op een verschillende dag vierden.

Maar ik zie nu pas dat ze 36 word.

Geplaatst:
comment_1087984
Ik wil melden dat ik maandagavond en donderdagavond niet online kan komen, ook zaterdagochtend of middag niet, ik ga namelijk weer voetballen. :7

ja ik ook ik train maandag avond en woensdag avond en zaterdag idd wedstrijdt in de ochtend of middag ja sorry maar missen doen jullie mij niet denk ik :7:D

Bewerkt: door Scheme015

Geplaatst:
comment_1088010

over wie er meed gaat doen tegen musketiers dit is mijn mening.

Gewoon de eerste 4 van de ranglijst dus de 4 met de eeste punten waarom?

omdat ze het beste zijn en het er vaakst zijn hoe kom je anders aan zoveel ppunten.

maar je kan ook idd straks doen wie wint bij DM bij meeting de eerste 4 want dan geef je die ook een kans.

dat wou ik ff zeggen bedankt.:D:D:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.