Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1088056
over wie er meed gaat doen tegen musketiers dit is mijn mening.

Gewoon de eerste 4 van de ranglijst dus de 4 met de eeste punten waarom?

omdat ze het beste zijn en het er vaakst zijn hoe kom je anders aan zoveel ppunten.

maar je kan ook idd straks doen wie wint bij DM bij meeting de eerste 4 want dan geef je die ook een kans.

dat wou ik ff zeggen bedankt.:D:D:D

Dat vind ik dus geen goed idee, want (ik wil nu wel niet stoefen) want ik sta vaak bij de eerste 2/3 bij de Deathmatches die we spelen spelen, en ik ben gewoon nog niet lang lid. Ook kan je punten verdienen door races, en het is niet omdat je een goede racer bent, dat je een goede deathmatcher bent he. :7

Geplaatst:
comment_1088092

omdat ze het beste zijn en het er vaakst zijn hoe kom je anders aan zoveel ppunten.

maar je kan ook idd straks doen wie wint bij DM bij meeting de eerste 4 want dan geef je die ook een kans.

Dat vind ik dus geen goed idee, want (ik wil nu wel niet stoefen) want ik sta vaak bij de eerste 2/3 bij de Deathmatches die we spelen spelen, en ik ben gewoon nog niet lang lid. Ook kan je punten verdienen door races, en het is niet omdat je een goede racer bent, dat je een goede deathmatcher bent he. :7

Opschepster :D

Naja de ene keer ben ik goed . Maar de andere keer niet .

PS: Ik ben wel goed in teamwork .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1088191

Ik wil ff mededelen dat het team: nick_kerkwijk, hanneswasco, martyceha en dieko gewoon naar de musketeers gaan. Had vermeldt voor sommige dat ze ervoor konden strijden om 15:00 uur. Die mensen waren er niet, dus het team blijft nu nick_kerkwijk, hanneswasco, martyceha en Dieko. Deze week kunnen jullie trainen met ze vieren en kijken wie er reserve wordt. Ik zal jullie binnenkort opgeven voor de Musketeers als de reserve bekend is :)

Zo meteen komt hier de puntentelling te staan.

Geplaatst:
comment_1088209

WAT EEN KLOTEMEETING :@ En dat kwam NIET door een van jullie. Eerst die knuppel DM... Ik ben daar echt baggerslecht in. Dan heb ik connectieprobelemen en mis ik Cops 'n Crooks. M'n rank gereset. Die deathmatch met de rocketlaunchers ging goed. De race. Eerst moest ik snel een kabeltje zoeken om de controller op te laden. Ik had per ongeluk een sanchez gekozen dus erg snel was ik niet. Dat was dus Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. De TDM ging wel goed, had de meeste kills. De race daarna lag ik altijd tweede. Op een gegeven moment crashte ik, en toen lag ik 3e. Ik remde vroeg af voor een rotbocht. Hanneswasco deed dat later en ramde me vol, waardoor ik naar beneden viel en ik uiteindelijk laatste lag :duh: Ik was echt pislink en stuurde Hanneswasco een boos bericht, sorry daarvoor, ik weet zeker dat je het niet express deed. Ik heb gewoon m'n dag niet. Ik werd uiteindelijk nog 5e. Daarna had ik weer connectieproblemen. Gelukkig heb ik m'n rank terug.

Ik schaamde me echt kapot dat ik zoveel berichtjes 'invite me plz' heb moeten sturen...

Ik hoop niet dat ik reserve wordt ik zit al zo lang te wachten tot ik eindelijk tegen de musketiers mag. En anders doe ik dat wel op eigen gelegenheid.

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_1088278

ja sorry hanneswasco zo heb ik het niet bekeken srry. :D

Bewerkt: door Scheme015

Geplaatst:
comment_1088295

martyceha voeg me op psn toe: Gemertenaar.

Vanavond gaan we een potje knallen, zover ik weet 2 van de 3 musketiers hebben al tijd niet meer gta gedaan dus ff een opwarmertje. Als je wilt komen voeg me maar toe!

Geplaatst:
comment_1088310

"De persoon aan wie u een actieve uitnodiging heeft gestuurd, kan niet als vriend worden toegevoegd" krijg ik als melding. Ik heb gemertenaar zowel met hoofdletter als kleine letter geprobeerd.

Voeg mij anders toe: martyceha (zonder hoofdletters).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1088359

Puntentelling meeting: Zondag 24 augustus 2008

Begon rustig met 4 mensen, al kwamen er een paar bij in de loop van de 1e mode. Totaal zijn er 10 mensen geweest en hebben we 10 mode's gespeeld. Verder kwamen de mensen, die wilden dat er gekozen werd door DM voor de musketeers, niet op de meeting dus het team dat naar de musketeers gaan zijn: nick_kerkwijk, MartyCeha, Hanneswasco en Dieko.

PSN DM RCE TDM RCE DM COP DM RCE TDM RCE LKZ TOTAL
Hanneswasco 9 9 9 9 9 10 7 7 10 7 1 +87
Kai-ShockWave 10 10 6 8 8 5 9 10 10 8 1 +85
DiekoThaKurd 8 5 8 5 7 10 6 9 5 4 1 +68
timking99 6 8 7 7 4 5 4 8 5 5 1 +60
mennosunny6 10 10 5 5 5 5 10 1 +51
MartyCeha 3 10 10 6 10 6 1 +46
nick_kerkwijk 7 7 10 4 5 10 1 +44
BOY070 5 6 5 6 6 6 8 1 +43
HyperHate 5 9 1 +15
killer895 4 1 +5

Punten zijn opgeteld in de ledenlijst: Klik hier.

Geplaatst:
comment_1088368
Ik wil ff mededelen dat het team: nick_kerkwijk, hanneswasco, martyceha en dieko gewoon naar de musketeers gaan. Had vermeldt voor sommige dat ze ervoor konden strijden om 15:00 uur. Die mensen waren er niet, dus het team blijft nu nick_kerkwijk, hanneswasco, martyceha en Dieko. Deze week kunnen jullie trainen met ze vieren en kijken wie er reserve wordt. Ik zal jullie binnenkort opgeven voor de Musketeers als de reserve bekend is :)

Zo meteen komt hier de puntentelling te staan.

Oké, maar ik wil wel even mededelen dat ik niet heel laat op de PS3 kan gaan, om 9 uur moet ik er meestal al af.

Dus de clanwar zouden we dan rond een uur of 7 moeten doen?

WAT EEN KLOTEMEETING :@ En dat kwam NIET door een van jullie. Eerst die knuppel DM... Ik ben daar echt baggerslecht in. Dan heb ik connectieprobelemen en mis ik Cops 'n Crooks. M'n rank gereset. Die deathmatch met de rocketlaunchers ging goed. De race. Eerst moest ik snel een kabeltje zoeken om de controller op te laden. Ik had per ongeluk een sanchez gekozen dus erg snel was ik niet. Dat was dus Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. De TDM ging wel goed, had de meeste kills. De race daarna lag ik altijd tweede. Op een gegeven moment crashte ik, en toen lag ik 3e. Ik remde vroeg af voor een rotbocht. Hanneswasco deed dat later en ramde me vol, waardoor ik naar beneden viel en ik uiteindelijk laatste lag :duh: Ik was echt pislink en stuurde Hanneswasco een boos bericht, sorry daarvoor, ik weet zeker dat je het niet express deed. Ik heb gewoon m'n dag niet. Ik werd uiteindelijk nog 5e. Daarna had ik weer connectieproblemen. Gelukkig heb ik m'n rank terug.

Ik schaamde me echt kapot dat ik zoveel berichtjes 'invite me plz' heb moeten sturen...

Ik hoop niet dat ik reserve wordt ik zit al zo lang te wachten tot ik eindelijk tegen de musketiers mag. En anders doe ik dat wel op eigen gelegenheid.

Over die keer dat ik je ramde: volgens mij was dat gewoon omdat ik laggde ofzo, want ik denk niet dat ik je in die bocht (ik weet welke je bedoelt) geraakt hebt. Want ik had de bocht namelijk nogal scherp en op voorhand genomen, zodat ik tegen een lantaarnpaal botste, en volgens mij niet tegen jou. Maar ik kan me ook vergissen.

Verder zou ik zeer graag met jou tegen de musketiers mag vechten, aangezien ik jou echt zeer goed vind. :clown:

Edit: Ik wil ook nog even zeggen dat ik mennosunny (Robin B) nooit gezien heb in deze meeting, dus er moet ergens een foutje zijn. Ik weet dat ie er was, maar ik heb hem nooit gezien, en ik weet dat hij mensen heeft vermoord, want ik zag vaak bijvoorbeeld: Kai-ShockWave Died, terwijl ik tegen hem aan het kloppen was in die Melee-wedstrijd.

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:
comment_1088383
Puntentelling meeting: Zondag 24 augustus 2008

Begon rustig met 4 mensen, al kwamen er een paar bij in de loop van de 1e mode. Totaal zijn er 10 mensen geweest en hebben we 10 mode's gespeeld. Verder kwamen de mensen, die wilden dat er gekozen werd door DM voor de musketeers, niet op de meeting dus het team dat naar de musketeers gaan zijn: nick_kerkwijk, MartyCeha, Hanneswasco en Dieko.

PSN DM RCE TDM RCE DM COP DM RCE TDM RCE LKZ TOTAL
Hanneswasco 9 9 9 9 9 10 7 7 10 7 1 +87
Kai-ShockWave 10 10 6 8 8 5 9 10 10 8 1 +85
DiekoThaKurd 8 5 8 5 7 10 6 9 5 4 1 +68
timking99 6 8 7 7 4 5 4 8 5 5 1 +60
mennosunny6 10 10 5 5 5 5 10 1 +51
MartyCeha 3 10 10 6 10 6 1 +46
nick_kerkwijk 7 7 10 4 5 10 1 +44
BOY070 5 6 5 6 6 6 8 1 +43
HyperHate 5 9 1 +15
killer895 4 1 +5

Punten zijn opgeteld in de ledenlijst: Klik hier.

sorry dat ik er niet was vandaag :-(

maar ik voel me niet zo goed :{

en ik had echt geen zin vandaag :(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1088385
Edit: Ik wil ook nog even zeggen dat ik mennosunny (Robin B) nooit gezien heb in deze meeting, dus er moet ergens een foutje zijn. Ik weet dat ie er was, maar ik heb hem nooit gezien, en ik weet dat hij mensen heeft vermoord, want ik zag vaak bijvoorbeeld: Kai-ShockWave Died, terwijl ik tegen hem aan het kloppen was in die Melee-wedstrijd.

Haha, dat probleem had ik ná de meeting bij Free Mode. Dieko nodigde me uit, maar er gebeurde vet vage dingen. maar Robin bleek dus ook in Free Mode te zijn, maar ik zag en hoorde hem helemaal niet :7

Maar dat Kai-ShockWave Died was idd door Robin. Hij beukte me vaak neer :puh:

Geplaatst:
comment_1088579

Ik en Hanneswasco hebben net tegen gemertenaar gespeeld :puh: Hij speelt echt spelletjes door de hele tijd weg te rijden, maar als het op schieten aankomt is ie even sterk als ons. Ik en Hanneswasco hadden allebei 3 kills, en gemertenaar had 6 kills (3 dankzij snipen :puh:).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.