Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1501202
We shall see. :puh: Wie host en bepaalt de settings?

Jij dacht ik he, jij had mij uitgedaagsd toch?

Hmm, weetniet eigenlijk :puh: Maar zullen toch wel hetzelfde denken qua wapens? Powerfull en dan nog de plek :puh:

Of wil je andere wapens? Zolang het geen melee of shotguns is, dan vind ik het best :puh:

Geplaatst:
comment_1501205
De uitdager bepaalt de instellingen, jij dus. :puh:

Als ik een suggestie mag doen, geen al te grote map. Anders doen we niks anders dan elkaar zoeken en wachten tot de ander een move maakt. :puh:

Ja klopt, dan is het om 10 uur nog bezig :puh: Misschien zoiets al Bohan ofzo, maar niet die kleine kuteilandjes ofwel?

Geplaatst:
comment_1501220
Ik heb nog een 2e account, waar ik rank1 ben. :7

En 2 potjes is ook prima :puh:

Je gaat toch niet zeggen dat je daar ook rank 10 mee gaat halen? :7

Ben jij besodemieterd. :7

1 account duurde al lang genoeg. :schater:

:puh:

Maar ik ga maaris richting school :puh:

:cya:

Geplaatst:
comment_1501313

Ik heb vandaag wat apart meegemaakt.

Toen ik naar huis fietste zag ik een vriend van mij. Hij had een tang bij zich en zei zijn moeder per ongeluk een paar nieuwe schoenen in de prullenbak had gedaan. Hij kreeg het niet open en dus liepen we samen naar de gemeentehuis om de sleutel van de prullenbak te halen. Ik zei tegen mijn vriend ''hé een politie in burger auto''.

Opeens doet die auto zijn sirene aan en rijdt op ons af. Aan de andere kant komen nog 2 politieauto's. Ik wist dat ze voor die tang zouden komen :schater: Mijn vriend moest tang laten vallen en er kwamen nog paar agenten afgerend. in totaal kwamen er 3 auto's met 6 agenten. We moesten ID laten zien enz. Gelukkig kwam de moeder van mijn vriend en legde alles uit. Ze dachten dat we een fiets probeerden te stelen :7 De politie bood ons excuses aan en bedankte ons voor de moeite. :7

Voor mij part mogen ze echte boeven vangen, maar het was grappig om te zien hoe deze agenten in actie kwamen om de tang. Op het laatst zei een agent dat je voor de volgende keer de tang in een zak kan doen :7 Mooi tip voor de echte dieven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.