Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 540.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1508598

6x tering he. :7 Dit word mijn 2e keer. :puh:

En ik ga kleiner wonen, ik zit nu in een 'normaal' rijtjeshuis met 2 flinke tuinen, en ik ga naar een appartament zonder tuinen. :puh: Ik zit hier boven met 3 lege kamers, en ik ben absoluut geen tuinman ( :7 ) dus dit past mij een stuk beter, en daarbij is de huur ook nog een stuk lager, én daar is CV en fatsoenlijke isolatie, iets waar ze hier nog nooit van gehoord hebben. :7 Boven is zelfs nog enkel glas. :puh:

Geplaatst:
comment_1508608

Oke,

Ja loze ruimte is inderdaad zonde als je daarvoor wel moet betalen.

En een tuinman ben ik ook niet hoor. Wij hebben hier een voor en achtertuin maar dat is mee oerwoud.... (ach dat helpt dan weer mee het broeikas effect tegen te gaan :puh: )

Wel een goede stap dan voor je.

Geplaatst:
comment_1508660
Aaaaaaight, 11 november is de voorlopige dag, dan gaat de oude huurder eruit, en dan moet de woningbouw vereniging nog even kijken of het gelijk doorverhuurt kan worden, of dat er eerst weer geklust moet worden.

Morgenavond kan ik daar binnen even een kijkje nemen. :puh:

Ik ga ook verhuizen :7 Naar een maisonnette woning

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1508661
Aaaaaaight, 11 november is de voorlopige dag, dan gaat de oude huurder eruit, en dan moet de woningbouw vereniging nog even kijken of het gelijk doorverhuurt kan worden, of dat er eerst weer geklust moet worden.

Morgenavond kan ik daar binnen even een kijkje nemen. :puh:

Ik ga ook verhuizen :7 Naar een maisonnette woning

Ben je wel je leuke buurvrouw kwijt. :7

Geplaatst:
comment_1508908

Gister bij de theater.

Het ging over een eiland die bewoond was door Somalische piraten. Uit het niets kwam een Nederlandse dame en vroeg waar het naaktstrand was. Ik wachtte op het moment dat ze ging uitkleden. Maar helaas :-(

Geplaatst:
comment_1509005
Gister bij de theater.

Het ging over een eiland die bewoond was door Somalische piraten. Uit het niets kwam een Nederlandse dame en vroeg waar het naaktstrand was. Ik wachtte op het moment dat ze ging uitkleden. Maar helaas :-(

Vaag verhaal. :7

Geplaatst:
comment_1509022

Vraagje, UPC bied hier sinds kort Fiber Power internet aan van 60 en 90 MB.

Hoe snel is dat ongeveer? Mijn downloadsnelheid is nu ~1.5mb/s en upload ~300kb/s, ik dacht een 20MB abonnement.

Aangezien ik wel geil op snel internet en binnenkort ga verhuizen, is het wel een mooie kans op het weer wat op te krikken dacht ik. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.