Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 558k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Is GTAForum ook zo sloom bij jullie?

Geplaatst:

Is GTAForum ook zo sloom bij jullie?

Ja bij mij is het forum ook sloom hoor!

En heb toch rap internet dus, ligt het aan het forum.

Geplaatst:

Bij mij bolt em als een gek

Ik vind niet dat die trager laad :D

Geplaatst:

Ik ben niet echt tevreden met de nieuwe site en dergelijke, ik vind het nogal rommelig overkomen :ch: .

Geplaatst:
  • Auteur

De komende tijd is de blog niet beschikbaar. Wegens de nieuwe lay-out moeten er dingen aangepast worden. Toen straks waren er ook 2 aparte blogs, 1 openbaar met de weekoverzichten én nog een apart voor de private section. Dus hier moet naar gekeken worden wat de mogelijkheden zijn.

Geplaatst:

De komende tijd is de blog niet beschikbaar. Wegens de nieuwe lay-out moeten er dingen aangepast worden. Toen straks waren er ook 2 aparte blogs, 1 openbaar met de weekoverzichten én nog een apart voor de private section. Dus hier moet naar gekeken worden wat de mogelijkheden zijn.

Geef mij dan ook direct toegang tot de private blog :7

Geplaatst:
  • Auteur

Voorlopig duurt dat nog ff. We moeten eerst wachten tot alle BB-codes juist werken en de tabellen. De ledenlijst is nu 1 groot zooitje. :puh:

En er komen 2 blogs nu. 1 openbare blog voor de weekoverzichten en 1 aparte blog voor de clanmembers. Maar door alle verschuivingen moet dit eerst weer allemaal aangepast worden, maar daar wacht ik nog mee tot alle BB-codes werken.

Geplaatst:

Voorlopig duurt dat nog ff. We moeten eerst wachten tot alle BB-codes juist werken en de tabellen. De ledenlijst is nu 1 groot zooitje. :puh:

En er komen 2 blogs nu. 1 openbare blog voor de weekoverzichten en 1 aparte blog voor de clanmembers. Maar door alle verschuivingen moet dit eerst weer allemaal aangepast worden, maar daar wacht ik nog mee tot alle BB-codes werken.

Ish goed!

We moeten trouwens weer eens beginnen te bedenken hoe en wat met de Real Meeting

Geplaatst:

Goedenmiddag LKZ leden,

jullie hebben vast allemaal wel gehoord van Team Underground racing,

we hebben nog volgens mij 5 mensen nodig dus heb jij je nog niet aangemeld en kan jij op een zondagmiddag om 15:00 meestal wel

meld je dan nu aan in dit topic: [TOERNOOI] Team Underground Racing

ik hoop dat de overige 5 mensen nog snel komen de inschrijfronde eindigt 30 oktober 2009 dus wees er snel blij voordat alle plaatsen weggegeven zijn of de inschrijfronde is gesloten

Vriendelijke groet,

Kenny petrovic

Geplaatst:

Heeft er iemand zin straks in= FM TDM dm OFZO...

We kunnen verstopper ofzo?

:)

Geplaatst:

Heeft er iemand zin straks in= FM TDM dm OFZO...

We kunnen verstopper ofzo?

:)

Heey,

op het moment zit ik in free mode kom maar als je zin hebt

Geplaatst:
  • Auteur

Ik ben druk bezig met het vermoorden van duiven. :7 Moet er nog 90 (Heel Alderny en de helft van Algonquin).

Geplaatst:

Ik ben druk bezig met het vermoorden van duiven. :7 Moet er nog 90 (Heel Alderny en de helft van Algonquin).

ik moet ongeveer nog hetzelfde stuk haha,

als je geen zin meer hebt kom dan met mij in free mode smartjer4 is er ook

Geplaatst:

Na de hele dag bezig te zijn geweest met Engels en Maatschappijleer leren en vanavond Nederlands leren..

Heb ik nu tijd.. om.. DUIVEN AF TE SCHIETEN!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.