Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1092211
Dieko ? Effe wat filmen ?

Ik let nu op mijn broertje, en mijn ouders zijn niet thuis en heb nog niet gegeten.

Ik kan half7 of 7uur.

Ik ga vandaag wat anders uitproberen.

Bij justin.tv kan je live gta iv uitzenden klik

Kijken of dat lukt, is leuk als we meeting doen of clanwars kunnen mensen live meekijken.

:D . Ok wat zulle we dan doen ?

I dont no.

Geplaatst:
comment_1092214

Ik let nu op mijn broertje, en mijn ouders zijn niet thuis en heb nog niet gegeten.

Ik kan half7 of 7uur.

Kijken of dat lukt, is leuk als we meeting doen of clanwars kunnen mensen live meekijken.

I dont no.

:D Ok . Ik heb net de container glitch uit geprobeert in SP . En hij werkte! Tering man! Hij schudde hevig!

Geplaatst:
comment_1092218

Ik kan half7 of 7uur.

I dont no.

Met de auto?

Kan het ook met een iemand?

:D Ok . Ik heb net de container glitch uit geprobeert in SP . En hij werkte! Tering man! Hij schudde hevig!

Met de auto?

Geplaatst:
comment_1092220

Ik kan half7 of 7uur.

I dont no.

Met de auto?

Met de auto?

Nee ik hing er niet aan . Maar hij schudde hevig . Ik heb het met deze auto's geprobeert en bij allemaal werkte het goed : Patriot,minivan ,Dukes .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1092374

Ik kan half7 of 7uur.

I dont no.

Met de auto?

Met de auto?

Nee ik hing er niet aan . Maar hij schudde hevig . Ik heb het met deze auto's geprobeert en bij allemaal werkte het goed : Patriot,minivan ,Dukes .

Alleen jammer dat je in SP niet kan worden weggeschoten. Kan helaas alleen in MP, maar gaat vet moeilijk..

Weekoverzicht is verplaatst van vrijdag naar zondag!

We moeten ook nog ff een datum prikken voor de Musketeers. Welke dagen komen jullie het beste uit? (MartyCeha, nick_kerkwijk, Hanneswasco en Dieko)

post-80436-1245142003.png

post-80436-1245142184.png

post-80436-1245142247.png

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1092383

Zaterdag of zondag. Of vrijdagavond. M'n planning zit aardig vol deze week.

Net TDM tegen Hanneswasco en LangeDraak. Ik had in m'n eentje gewonnen van super goede deathmatchers... Hanneswasco, je speelde echt niet op je best hoor :puh: Dat kan gewoon niet. En LangeDraak speelde ook niet op z'n best :cab:

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_1092519

Net TDM tegen Hanneswasco en LangeDraak. Ik had in m'n eentje gewonnen van super goede deathmatchers... Hanneswasco, je speelde echt niet op je best hoor :puh: Dat kan gewoon niet. En LangeDraak speelde ook niet op z'n best :cab:

Ik heb ook net tegen Leagle en LangeDraak gespeeld.

Ik had alle potjes gewonnen.

Geplaatst:
comment_1092674

Voor mij komt vanavond inderdaad het beste uit. Verder dit weekend ook, maar dan kan LangeDraak niet.

Daarna zou ik het liefst alleen in weekends spelen, en altijd beginnen rond een uur of 7. Want om 9 uur moet ik zeker weg.

@ MartyCeha: ik speelde inderdaad niet op m'n best. :puh:

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:
comment_1092681

Het zal volgend weekend worden...

Vanavond is niet iedereen aanwezig...

Zal nog afstemmen of hij Zaterdag of Zondag gaat worden en we zullen vroeg starten....

Dit om ervoor te zorgen dat HannesWasco zeker mee kan doen :D

en gisteravond was inderdaad leuk maar niet serieus...

Wel enorm naar mijn zin gehad.... Moeten we zeker vaker doen :D

maar laten we voor plannen van de Battle naar het Talktopic van de Three Musketeers gaan... Talktopic

Dan hoef ik hier niet meer illegaal te posten :tu:

En Wederom Excuses dat ik in dit topic aanwezig ben.... :engel:

Bewerkt: door LangeDraak

Geplaatst:
comment_1092683

Ik kan wel aanwezig zijn, maar als het school is dan moet ik al vanaf 8 uur (!! :() van de PC/PS3, en daarvoor heb ik ook niet veel tijd door huiswerk enzo. Dus het liefst alleen in weekends. :7

Geplaatst:
comment_1092895

Vanavond komen gloednieuwe afleveringen van Top Gear :7 Dus graag voor half 10 als het vanavond is.

Ik speelde gisteravond wel serieus maar niet op m'n allerbest. Soms had ik lak aan dekking nemen :puh: Meestal neem ik altijd dekking. Als ik bij de clanwar nog beter m'n best doe maken we wel een kans denk ik :dans:

Geplaatst:
comment_1093026
Vanavond komen gloednieuwe afleveringen van Top Gear :7 Dus graag voor half 10 als het vanavond is.

Ik speelde gisteravond wel serieus maar niet op m'n allerbest. Soms had ik lak aan dekking nemen :puh: Meestal neem ik altijd dekking. Als ik bij de clanwar nog beter m'n best doe maken we wel een kans denk ik :dans:

Alleen maar om dat progamma :7 ?

Geplaatst:
comment_1093032

Ze zenden al drie jaar herhalingen uit dus is wel leuk als ze eens nieuwe afleveringen hebben :puh: En ik heb speciaal voor dat programma Lays Heinz Tomato Ketchup Chips gekocht :Y En als we ook nog winnen nog een biertje ofzo :bier:

Maargoed dat zien we na de war wel :puh: Ik ben in een sportieve bui dus als jullie ons genadeloos afmaken met sneaky tactieken boeit me dat niets :) En dan feliciteer ik jullie :Y Maar misschien moeten jullie ons straks wel feliciteren... Dat komt...later...

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_1093066

Yo, ben weer terug van vakantie! :dans:

Ik zal ook gelijk vanavond weer online komen voor de meeting,

niet te lang want popstars komt :puh:

Ik heb trouwens ook een gebroken knieschijf, en heel me been van

onder tot boven zit in het gips, dus moet eerst een lekker en goed plekje ondekken

waar ik lekker rustig kan zitten Ps3en :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.