Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1093068

die kans zit er in... we hebben al een poosje niet gespeeld, toevallig gister nog ff met draak tegen dieko gespeeld... maaruh als ik ff kijk naar de voorgaande matches zijn we altijd wel tot 10uur bezig hoor, best of 5 en dan tot 2500 of als t te lang duurt best of 5 tot 1000, dus als we vanavond los gaan dan kun je topgear wel vergeten, athans zeker het begin. of jullie (of wij) zijn zo slecht dat we in no time 10 kills hebben...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1093102

Jullie moeten maar even kijken welke datum het beste uitkomt. Ik denk dat het nu te gehaast is om het al meteen vanavond te doen, omdat sommige het misschien nog niet eens weten. Dus miss handiger om gewoon een vaste datum voor komende dagen te prikken, maar moeten jullie zelf maar ff bekijken :puh:

En verder weet ik niet of Peter die meeting van vanavond organiseert of dat ie het weer vergeet. Maar dat horen jullie vanavond nog wel ff :puh:.

Geplaatst:
comment_1093135
Jullie moeten maar even kijken welke datum het beste uitkomt. Ik denk dat het nu te gehaast is om het al meteen vanavond te doen, omdat sommige het misschien nog niet eens weten. Dus miss handiger om gewoon een vaste datum voor komende dagen te prikken, maar moeten jullie zelf maar ff bekijken :puh:

En verder weet ik niet of Peter die meeting van vanavond organiseert of dat ie het weer vergeet. Maar dat horen jullie vanavond nog wel ff :puh:.

Ik kan vanavond wel tegen de The Three Musketiers.

Maar ik ben bang dat Nick of Marty en Hannes het niet weten.

Kai, kom jij voor de zekerheid naar de meeting?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1093172
sorry ik kan vanavond echt niet ,

ik ben doodziek :duh: misschien dat iemand anders wel in mijn plaats kan maar als ik meedoe heeft het niet veel zin (voor libertykillerz)

later

Daarom is het ook beter om volgende week te doen, lijkt me.

En anders kan Dieko erin komen. Dan is het team alsnog compleet.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1093217

Dit weekend wordt de blog veranderd met de komst van XBOX en PC sectie. Verder ook met het nieuwe weekprogramma.

Kan zijn dat de blogitems hierdoor wat verschuiven en het allemaal beetje rommelig kan worden. Zaterdag of zondag komt ook het nieuwe weekoverzicht.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1093627

Sorry dat ik weer weg moest gisteren. Ik was ook maar invaller, want joppie was wéér niet aanwezig. Moet het ff met hem overleggen, want zo lang kan ik niet invallen doordeweeks.

Punten voor MartyCeha, Hanneswasco, Dieko, Mitc-hell en mennosunny6 worden opgeteld in de ledenlijst. ook deze keer weer 25 bonuspunten omdat ik weg moest.

Dit weekend neem ik ook even contact op met alle meeting-organisatoren welke data's en tijden het best voor hun uitkomen, zodat ze op de meeting aanwezig zijn. En anders worden er voor korte tijd vervangers ingeschakeld, voor als 1 van de meeting-organisatoren een paar weken niet kan bijvoorbeeld. (Hierbij zeg ik niet dat ik ze noteer als lid, maar we moeten even afspraken maken wat het beste voor hun uitkomt. :puh:)

Verder is de blog dit weekend offline. Dus het kan zijn dat je een melding krijgt dat je er niet in komt :puh:

Geplaatst:
comment_1093643

hej Kai had je mijn aanmedling gezien? :eten:

Naam: Timo

Leeftijd: 14

Console: Playstation 3

PSN ID: Denimo

Online skills: Race, Team Death Match, Hangman's noose en Team Mafia Work

Headset: nee sorry is net kapot gegaan :(

Motivatie: Fun hebben met leuke gasten met GTA online en zoveel mogelijk winnen voor LiberyKillerZ! :tu:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...5&start=135

Geplaatst:
comment_1093687

sorry sorry sorry :$

dat ik er weer niet was gistere jongens.

elke week het zelfde liedje; want de ps3 zit beneden aan de tv en dan wille me vader of broer tv kijken en niet dat ik daar zit te ps3'en, daarom wil ik liever me meeting smiddags houden, misschien dat het nu kan op zaterdag??

ik hoor het wel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.