Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 558.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

wanner kom weeral een meeeting ik weet niet meer welk topic het is

Geplaatst:
  • Auteur

wanner kom weeral een meeeting ik weet niet meer welk topic het is

Normaal is het inderdaad in de blog te vinden, maar die is tijdelijk offline.

Hier staan ook de meetings.

Geplaatst:

Heeft iemand zin om morgen om 13.00 uur of 17.00 uur ofzo

om stunst te doen ik ga namelijk filmen, maar zou vet zijn als degene met mij in de auto rijdt en ik an ernaast alles filmen, ik maak er dan een mooie montage van

Of ik film uit heli whatever, maar wie heeft zin?

Geplaatst:

ik heb er zin en welk plek is dat?

Bewerkt: door danny24

Geplaatst:

Belgen

Het is bijna niet te geloven, het fossiel op de hiernaast afgedrukte foto leeft nog. Sterker nog koningin Fabiola is reeds drie maal door de media dood verklaard maar still going strong en niets aan de hand.

De website van Belgische krant De Morgen meldde tijdens het weekend per ongeluk het overlijden van de koningin. Het is zeker niet de eerste keer dat Fabiola per vergissing dood wordt verklaard.

“Zestien jaar na het plotse overlijden van haar echtgenoot Boudewijn is koningin Fabiola op eenentachtigjarige leeftijd overleden. Haar gezondheid was broos geworden, de last van weer een longontsteking werd de oude koningin uiteindelijk fataal.”

Het zijn de eerste paar zinnen van een lang krantenbericht dit weekend op de site van de Morgen. Het bleek niet om een primeur te gaan, wel om een jammerlijk accident. Foutje, dikke pech en bedankt!

Eerder in januari van dit gingen de websites van de VRT en Gazet van Antwerpen ook de fout in, toen per ongeluk een necrologie van de koningin op de site verscheen. Deze had de krant klaarstaan voor het geval dat, maar het was niet de bedoeling dat iedereen het stuk al kon lezen.

Geplaatst:

Belgen

Het is bijna niet te geloven, het fossiel op de hiernaast afgedrukte foto leeft nog. Sterker nog koningin Fabiola is reeds drie maal door de media dood verklaard maar still going strong en niets aan de hand.

De website van Belgische krant De Morgen meldde tijdens het weekend per ongeluk het overlijden van de koningin. Het is zeker niet de eerste keer dat Fabiola per vergissing dood wordt verklaard.

"Zestien jaar na het plotse overlijden van haar echtgenoot Boudewijn is koningin Fabiola op eenentachtigjarige leeftijd overleden. Haar gezondheid was broos geworden, de last van weer een longontsteking werd de oude koningin uiteindelijk fataal."

Het zijn de eerste paar zinnen van een lang krantenbericht dit weekend op de site van de Morgen. Het bleek niet om een primeur te gaan, wel om een jammerlijk accident. Foutje, dikke pech en bedankt!

Eerder in januari van dit gingen de websites van de VRT en Gazet van Antwerpen ook de fout in, toen per ongeluk een necrologie van de koningin op de site verscheen. Deze had de krant klaarstaan voor het geval dat, maar het was niet de bedoeling dat iedereen het stuk al kon lezen.

euu, zo grappig!

VRAAGJE OVER UNCHARTER2 ik zit nu in sneeuw level, ik ben al helemaal voorbij de trein zit ik al ver?

Geplaatst:

M'n oma is door de belastingdienst ook al doodverklaart, en ze willen maar niet geloven dat ze nog springlevend is. :7

M'n opa probeert ze het al 2 jaar duidelijk te maken. :7

'Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker' Jaja. :7

Bewerkt: door Sentasi

Geplaatst:

M'n oma is door de belastingdienst ook al doodverklaart, en ze willen maar niet geloven dat ze nog springlevend is. :7

Ze hadden dat beter gedaan toen ze nog werkende was :7 , lekker belastingsvrij werken :puh:

Maar daar zou rap een eind aan lomen denk ik :7

Maar krijgt ze dan nog een uitkering??

Geplaatst:

Ze hadden dat beter gedaan toen ze nog werkende was :7 , lekker belastingsvrij werken :puh:

Maar daar zou rap een eind aan lomen denk ik :7

Maar krijgt ze dan nog een uitkering??

Ja zoiets, ze hoort AOW te krijgen, maar dat krijgt ze dus niet omdat ze 'dood' is. :7

Geplaatst:

kwaliteit is not so good e! :puh:

Geplaatst:

loll wass echt well funn :puh:

en jha tis met een dood gewone camera gedaan :D

Beeldmateriaal mag je hier niet plaatsen Senna :cya:

@ Sentasi: wat is AOW? hier in Belgie krijgen bejaarden een pensioen.

Geplaatst:

Valt d'r gvd weer een boete in de bus, fucking 5 km te hard. :ch:

@Tomeken, AOW krijgt iedereen in NL die ouder is dan 65, of inmiddels 67, de leeftijd dat je met pensioen mag.

Is een vast bedrag per maand, voor je pensioen moet je hiero zelf sparen. :puh:

Geplaatst:

@ tom ik ben niet de enige met beeldmaterie hier ehh

volgende keer neem ik wel op hoe gij onderuit gaat met cod :puh: door een zomb

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.