Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 558.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

WHATTEHELL waar blijft mijn invite dan en wie is organisator

Daarvoor moet je bij Rullez zijn op vrijdag, stuur hem een bericht via psn ofzo :)

Geplaatst:

WHATTEHELL waar blijft mijn invite dan en wie is organisator

Als je geen invite krijgt, is het effectiever om een berichtje op PSN naar de organisator te sturen met als onderwerp 'invite'. Hier staan schreeuwen heeft weinig zin. :7

Geplaatst:

de meeting was saai...

er waren 4 of 5 mensen en we gingen na 4 kleine potjes racen al gelijk TDM en DM doen en dat zuigt dus echt..

Geplaatst:

de meeting was saai...

er waren 4 of 5 mensen en we gingen na 4 kleine potjes racen al gelijk TDM en DM doen en dat zuigt dus echt..

Dan kom je de volgende keer niet. :)

Heb trouwens Uncharted 2 net platinum gehaald. :)

Geplaatst:

de meeting was saai...

LoL. :7 Ik ben nog bezig met Platinum... :7

Geplaatst:

Heeft iemand zin in uncharted2, fifa 10 of gta4? XD

Geplaatst:

de meeting was saai...

het is tog een race meeting of heb ik dat verkeerd begrepen

bij een race meeting wil ik niet 4 racesjes doen .. maar gewoon een avontje racen

Geplaatst:
  • Auteur

Mooi, Rullez. :puh: Ben nu Verpletterend aan het doen, vind het daarna wel mooi geweest en heb ik ook me Platinum binnen. :7

Geplaatst:

GVD, ik heb net youtube filmpje geupload en youtube zegt dat lliedjes niet mogen...blabla..

Weet iemand hoe ik wel mijn liedjes kan opyoutube zetten me filmpje? :puh:

Geplaatst:
  • Auteur

Kben net naar E-plaza geweest en heb gevraagd hoe het zat met het token wat je bij het reserveren zou krijgen en een t-shirt als je een van de eerste kopers was.

Ik kreeg ze zonder vragen allebei direct mee xD

Maar de token is dus niet voor de map pack maar voor content als achtergronden voor je ps3 enzo wat zeer nice is xD

Welk spel?

Ik had trouwens per ongeluk op EDIT gedrukt bij jou bericht dus daarom staat mijn naam eronder. :7

Geplaatst:

Kben net naar E-plaza geweest en heb gevraagd hoe het zat met het token wat je bij het reserveren zou krijgen en een t-shirt als je een van de eerste kopers was.

Ik kreeg ze zonder vragen allebei direct mee xD

Maar de token is dus niet voor de map pack maar voor content als achtergronden voor je ps3 enzo wat zeer nice is xD

Welk spel?

Ik had trouwens per ongeluk op EDIT gedrukt bij jou bericht dus daarom staat mijn naam eronder. :7

modern warfare 2

en wanneer mag ik nou weer de blog zien? :cry:

Geplaatst:

Wtf?

Die komt toch pas dinsdag uit? :7

Btw: Ik heb net een email van gamemania gehad als je Call Of Duty reserveert krijg je een tas met de cover van COD erop en mag je naar de nachtopening komen waar je een gratis monster (engergiedrank) krijgt en een strategy guide. (ook gratis) :7

Geplaatst:

Wtf?

Die komt toch pas dinsdag uit? emo.gif

Btw: Ik heb net een email van gamemania gehad als je Call Of Duty reserveert krijg je een tas met de cover van COD erop en mag je naar de nachtopening komen waar je een gratis monster (engergiedrank) krijgt en een strategy guide. (ook gratis) emo.gif

ja precies om 23.00 uur

maar ik zal cod zker niet kopen, echt kut spel sorry, ik ben niet voor zoon spellen, geef mij maar type uncharted!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.