Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 558.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Wazaaaaaaaa :bonk:

Morgen weer 2 weken varen, en als ik dan terug kom ligt m'n internet pakketje op me te wachten. :dans:

Wazaaaaaaaa wat heb jij een leven seg :D:schater:

Geplaatst:

Je kan toch gewoon 1 uurtje COD of ander spel stoppen en aar de meeting komen! puh2.gif

Als ik COD ga kopen zal dat ook zo zijn...

Mee eens, al kom je maar 1 meeting nu deze week, je kan denk ik heus wel 1 uurtje komen voor GTA. Maarja, doobloeden niet echt, alleen er is op dit moment meer interesse in nieuwe games, net zoals dat vorig jaar het geval was rond deze tijd.

En daarnaast kan je altijd nog onderling gamen in LibertyGamerZ.

Ja als ik COD heb zal ik er ook meer op zitten dan GTA, maar 4 uurtjes in week(verdeelt voor meetings duurt niet lang e)

Wat is nou leuker dan meeting onder elkaar,

p.s Hoe is MW2? :)

Geplaatst:

Je kan toch gewoon 1 uurtje COD of ander spel stoppen en aar de meeting komen! :puh:

Mee eens, al kom je maar 1 meeting nu deze week, je kan denk ik heus wel 1 uurtje komen voor GTA. Maarja, doobloeden niet echt, alleen er is op dit moment meer interesse in nieuwe games, net zoals dat vorig jaar het geval was rond deze tijd.

Kom op Kai! :t

Jij weet toch ook wel dat als je een nieuwe game hebt die je heel leuk vindt dat je toch niet een uurtje een spel gaat spelen dat je al beu bent gespeelt.

@Jordi: Wacht maar tot je hem hebt dan zal je een maandje niet meer op de meeste meetings verschijnen. :Y

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:

Je kan toch gewoon 1 uurtje COD of ander spel stoppen en aar de meeting komen! puh2.gif

Kom op Kai! hoow.gif

Jij weet toch ook wel dat als je een nieuwe game hebt die je heel leuk vindt dat je toch niet een uurtje een spel gaat spelen dat je al beu bent gespeelt.

@Jordi: Wacht maar tot je hem hebt dan zal je een maandje niet meer op de meeste meetings verschijnen. yep.gif

HAha is ie zo erg? :puh:

Zolang we forumactief blijven is voor mij ok! :)

Geplaatst:

Ik vindt hem wel super, maar ja dat hangt van persoon tot persoon af. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur

Je kan toch gewoon 1 uurtje COD of ander spel stoppen en aar de meeting komen! :puh:

@Jordi: Wacht maar tot je hem hebt dan zal je een maandje niet meer op de meeste meetings verschijnen. :Y

Dus jij bent al klaar met gta? Ik vindt MW2 ook een geweldig spel maar ik vindt het ook nog steeds lache om met z'n allen wat te racen of DM'en in GTA. En daar wil ik best me potje MW2 of FIFA voor afbreken.

Geplaatst:

Dus jij bent al klaar met gta? Ik vindt MW2 ook een geweldig spel maar ik vindt het ook nog steeds lache om met z'n allen wat te racen of DM'en in GTA. En daar wil ik best me potje MW2 of FIFA voor afbreken.

Vroeger wou ik daar ook nog wel is voor stoppen, maar tegenwoordig steeds minder.

Ik heb het al zo lang gespeelt dat het me verveelt. :{

Geplaatst:

MW2 is gewoon de max. Heb zonet eens multi gedaan, prachtig gewoon :tu:

Geplaatst:

Sven heeft even gta beu gespeelt(persoonelijk) hij zal wel terug zin krijgen... :puh:

Hoop ik?

MORGEN ACHTER MW2!

:D

Geplaatst:

Wat doe je hier dan nog als je GTA zo beu bent? :7

Niet dat ik van je af wil ofzo, maar het lijkt een beetje krom. :7

Ik wordt weg gepest. :-(:cry:

Maar ik kan er toch niet aan doen at ik gta een tijdje ben beu gespeelt. :7

Het is niet dat ik nooit meer naar een meeting zal komen of dat ik nooit meer gta iv ga spelen ofzo. xD :7

Echt geinig hoor hierboven. :puh:

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:

Minimaal 2x per maand op een meeting komen, anders kun je je koffers pakken. :D

das 2x per maand teveel. :7

Wat dacht je van 2x per jaar? :puh:

Geplaatst:

Minimaal 2x per maand op een meeting komen, anders kun je je koffers pakken. :D

das 2x per maand teveel. :7

Wat dacht je van 2x per jaar? :puh:

Pak je koffers maar jij. :7

En vergeet je teddybeer en je tandenborstel niet. :7

Het staat trouwens zelfs in de regels, 2 of 3x per maand, serieus. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.