Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 558.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

2000 euro kosten, jij bent niet goed jij.

Ik heb zo verschillende brommers gehad men kapschade, kromme fourche, uitlaten kapot

Maar dat was steeds voor zo een 250 euro gemaakt :7

kapschade kan je plamuren en herspuiten, een stuur kan je wel ergens in occasie kopen net zoals de fourche en het rempedaal. Zoiets kun je toch echt niet erg noemen :7

Geplaatst:

Ik heb zo verschillende brommers gehad men kapschade, kromme fourche, uitlaten kapot

kapschade kan je plamuren en herspuiten, een stuur kan je wel ergens in occasie kopen net zoals de fourche en het rempedaal. Zoiets kun je toch echt niet erg noemen :7

Kerol, kappenset van een dealer zijn voor deze brommer al 750 euro, dit worden nieuwe kappen he. :7 Standaard uitlaat is veel duurder dan bijvoorbeeld een Metrakit of Yasuni. En dan nog niet over de voorvork gesproken. Die is al dik 500 euro.

Dus praat niet diarree. :puh:

En nu gok ik er nog op dat het frame nog recht is he. Als die krom is is het wel meer dan 2000 euro.

Maar hij is nog niet officieel total loss verklaard door zo'n medewerkjertje van de verzekering, zon schade expert, maar iemand die er vanaf weet zei dat de kosten wss meer dan de dagwaarde is dus total loss. Maar ik weet de dagwaarde zelf ook niet.

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:

Zijn deze twee liedjes hetelfde? :7

Ja! :)

Nog nieet eens misschien :7

Geplaatst:

Nick, waarom koop je geen fiets?

Geplaatst:

Ja sven, de liedjes zijn zelfde, als dit liedje in je filmpje komt, is het top!

Geplaatst:

Ja sven, de liedjes zijn zelfde, als dit liedje in je filmpje komt, is het top!

Komt er ook in alleen heb je soms wel stukjes dat het liedje weg valt op de achtergrond. :Y

Geplaatst:

Sjonge, iedereen heeft bijna MW2 meer dan de helft van me vriendenlijst op PSN, heeft COD MW2 echt! :puh:

Het is echt een vette game, vooral Free for Alll? :) DM

@ GTA; Ik ga er vanuit dat de meetings van deze week doorgaan?

Geplaatst:

Sjonge, iedereen heeft bijna MW2 meer dan de helft van me vriendenlijst op PSN, heeft COD MW2 echt! :puh:

Het is echt een vette game, vooral Free for Alll? :) DM

Dat verstop plekje bij die airport level is wel handig dan kan je bijna iedereen neerschieten. :puh:

Geplaatst:

Sjonge, iedereen heeft bijna MW2 meer dan de helft van me vriendenlijst op PSN, heeft COD MW2 echt! puh2.gif

Het is echt een vette game, vooral Free for Alll? smile3.gif DM

Dat verstop plekje bij die airport level is wel handig dan kan je bijna iedereen neerschieten. puh2.gif

Waar wij samen opzaten?

Geplaatst:

Sjonge, iedereen heeft bijna MW2 meer dan de helft van me vriendenlijst op PSN, heeft COD MW2 echt! puh2.gif

Het is echt een vette game, vooral Free for Alll? smile3.gif DM

Dat verstop plekje bij die airport level is wel handig dan kan je bijna iedereen neerschieten. puh2.gif

Waar wij samen opzaten?

Ja dat plekje waar je enkel kon geraken via een ladder. :Y

EDIT: Hier is die:

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:

Kerol, kappenset van een dealer zijn voor deze brommer al 750 euro, dit worden nieuwe kappen he. :7 Standaard uitlaat is veel duurder dan bijvoorbeeld een Metrakit of Yasuni. En dan nog niet over de voorvork gesproken. Die is al dik 500 euro.

En nu gok ik er nog op dat het frame nog recht is he. Als die krom is is het wel meer dan 2000 euro.

Maar hij is nog niet officieel total loss verklaard door zo'n medewerkjertje van de verzekering, zon schade expert, maar iemand die er vanaf weet zei dat de kosten wss meer dan de dagwaarde is dus total loss. Maar ik weet de dagwaarde zelf ook niet.

Ja, ik weet ook wel als je alles nieuw steekt dat je dan aan 2000 euro komt :7 Je moet men post lezen, ik spreek over OCCASIE onderdelen :7 . Als je occasie stukken steekt en de kostprijs van nieuwe doorrekent aan de verzekering dan verdien je er nog iets aan :*D

En met een kromme frame, daar blijf je toch lekker mee doorrijden:D

Bewerkt: door Tomeken

Geplaatst:

Ja, ik weet ook wel als je alles nieuw steekt dat je dan aan 2000 euro komt :7 Je moet men post lezen, ik spreek over OCCASIE onderdelen :7 . Als je occasie stukken steekt en de kostprijs van nieuwe doorrekent aan de verzekering dan verdien je er nog iets aan :*D

En met een kromme frame, daar blijf je toch lekker mee doorrijden:D

Met korm frame rijden gaat wel, alleen krijg ik hem niet verzekerd. En misschien ga ik er op verdienen. :puh: Kennis van mij heeft eigen zaak en geeft mij misschien de inkoopprijs. :puh:

Maja, bijna altijd verlies. Dan steek ik de motor en cilinder en al die andere zooi wel in een Derby GPR. :puh:

Zoiets ongeveer, hoewel er wel een beter zadel opkomt dan. :7

file.jpg

Edit:

Kutfoto..

http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=14402&p=517189

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:

Battre is Frans voor vechten, dus dan betekent het vechtbeer. :schater:

Whaha. Oke. xP

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.