Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1095801

Waarom staan de Games die we elke meeting spelen eigenlijk in hoofdletters?

Misschien zou het wat aantrekkelijker zijn als het in "normale" letters was (Liberty Racing, etc)?

Gewoon even een tip... :puh:

Geplaatst:
comment_1095966
ik ben een nieuw . en wil graag weten waar kom ik erachter wanneer er een meeting is ?

ben ook nie zo handig met forums en blogs enzo.......

Klik op blogs en een beetje beneden scrollen en hoepla!

Voeg me toe op hyves ! Come on!

Voeg toe!

robin ik heb jou toegevoegd ophyves als je niet erg vindt.:D

Geplaatst:
comment_1096173

In de ledenlijst sta ik 4e, maar voor mijn naam staat nog steeds een 5 :puh: En de aan de top 3 hoogste scores in één meeting moet Hanneswasco worden toegevoegd :)

Geplaatst:
comment_1096176
In de ledenlijst sta ik 4e, maar voor mijn naam staat nog steeds een 5 :puh: En de aan de top 3 hoogste scores in één meeting moet Hanneswasco worden toegevoegd :)

Dat had ik Kai ook al gezegt (van de top 3) maar omdat hij me haat, mag ik er niet bij. Jaloerse bok! :7

Kan vanavond de meeting niet een half uurtje vroeger, want om 8 uur kan ik niet? :(

Geplaatst:
comment_1096189
Ik moet om 6 uur naar studiebegeleiding. Iedere dag behalve vrijdag zaterdag en zondag. Ik kan de meeste meetings dan wel op m'n buik schrijven :duh:

dat is klote, maar dan een keer vrijdagavond?(niet te laat moet nog weg:D) of zondags ofzo ..

Geplaatst:
comment_1096318

Ik wil even melden dat ik deze week weinig online zal zijn vanwege school. :(

Maar volgende week zal ik terug meer online zijn :Y:Y (dat beloof ik)

Maar deze week heb ik weinig tijd vanwege kaften inorde maken , enz.... dat neemt nogal veel tijd en ik ben nu pas klaar. :-(

En ik zit ook op een moeilijke school :Y

ik weet ook niet zeker of ik de meetings van deze week kan meedoen :N

Bewerkt: door end of the riot

Geplaatst:
comment_1096429
Wienish, kan je geen half uurtje vroeger beginnen? Want om 8 uur heb ik geen tijd meer, en ik zou toch nog zo graag een half uurtje willen racen. :puh:

Nee sorry, zit zelf nog met persoonlijke problemen,

en ook met problemen van vrienden om me heen,

die ik graag wil helpen en opbeuren..

Daar was ik ook even vandaag druk mee bezig.

Ik ben allang blij dat ik weer echt even tijd heb om te

organiseren ;)

Geplaatst:
comment_1096475

Ik hoop niet dat dit normaal was, want ik heb 2 keer geraced en toen werd ik in freemode gedropt en ging Wienish offline. Hopelijk tellen de races wel gewoon mee voor de ranking, want ik stond 1e bij de 2e race. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.