Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1096485

Is niet gebruikelijk, maar had er zo mijn redenen voor:

Ten eerst zie ik minder dan 5 spelers als 'te weinig', en op

dat moment waren slechts 3 mensen in het spel, de anderen

waren vertrokken.

Ten tweede het aso gedrag van HyperHayte en Dieko gedurende

de 2e race.

Ten derde de enorme hoeveelheid mails (kreeg een stuk of 50

keer hetzelfde, werd ik gek van).

Ik vind het ook even niet nodig om nu een tabel te maken,

omdat het om slechts 2 races betreft.

CrankEye eindigde 3e in de 1e race en 1e in de 2e. Dat geeft hem 8+10 punten=18+1 voor aanwezigheid=19

DiekoThaKurd eindigde 1e in de 1e race en 3e in de 2e. Dat geeft hem 10+8 punten=18+1 voor aanwezigheid = 19

Hanneswasco eindigde 2e in de 1e race en was daarna foetsie. Dat geeft hem 10 punten+1 voor aanwezigheid = 11

HyperHayte eindigde 5e in de 1e race en 4e in de 2e. Dat geeft hem 6+7 punten = 13+1 voor aanwezigheid = 14

Mezelf hou ik er dit keer dan ook buiten omdat ik toch niet meedoe aan het ranksysteem.

Bewerkt: door Wienish

Geplaatst:
comment_1096536

jij was anders ook asociaal bezig in de eerste race Wienish, ik ben aan het remmen voor een bocht (waar je in het midden die bomen hebt staan), komt Wienish er aan rijden, ramt me even lekker tegen een boom aan, auto paar keer geflipt, rechter voorwiel beetje vaag, en moet ik weer verder rijden, sta ik laatste, haal ik niet meer in :puh:

En in de 3/4de deel van de eerste lap van de tweede race, kwam ik erachter dat ik de vierde checkpoint had gemist...

daarna werd ik gebeld door iemand, dus toen ik stilstond was ik AFK :puh:

Geplaatst:
comment_1096550
jij was anders ook asociaal bezig in de eerste race Wienish, ik ben aan het remmen voor een bocht (waar je in het midden die bomen hebt staan), komt Wienish er aan rijden, ramt me even lekker tegen een boom aan, auto paar keer geflipt, rechter voorwiel beetje vaag, en moet ik weer verder rijden, sta ik laatste, haal ik niet meer in :puh:

En in de 3/4de deel van de eerste lap van de tweede race, kwam ik erachter dat ik de vierde checkpoint had gemist...

daarna werd ik gebeld door iemand, dus toen ik stilstond was ik AFK :puh:

In de 1e race heb ik ook iedereen weer voor laten gaan hoor.

Geplaatst:
comment_1096557

Heb ik me aso gedragen?

Bij de race op het vliegveld stond ik op het laatst midden op de weg omdat ik een invite kreeg van Bio.

Toen kwam jij er aan en botste bijna tegen mij.

Geplaatst:
comment_1096563

ik wil graag zeggen dat: :Y

deze week kom ik aleen naar de meetings in het weekend :Y

en over het deathmatch toernooi ik weet niet of ik dat kan organiseren. :N

want mijn punten gaan wel voor de clan (en denk nu niet dat ik de clan saai vindt :N )

Geplaatst:
comment_1096670
ik wil graag zeggen dat: :Y

deze week kom ik aleen naar de meetings in het weekend :Y

en over het deathmatch toernooi ik weet niet of ik dat kan organiseren. :N

want mijn punten gaan wel voor de clan (en denk nu niet dat ik de clan saai vindt :N )

Ik wil je eventueel wel helpen met het organiseren. :)

Geplaatst:
comment_1096745
Is niet gebruikelijk, maar had er zo mijn redenen voor:

Ten eerst zie ik minder dan 5 spelers als 'te weinig', en op

dat moment waren slechts 3 mensen in het spel, de anderen

waren vertrokken.

Ten tweede het aso gedrag van HyperHayte en Dieko gedurende

de 2e race.

Ten derde de enorme hoeveelheid mails (kreeg een stuk of 50

keer hetzelfde, werd ik gek van).

Ik vind het ook even niet nodig om nu een tabel te maken,

omdat het om slechts 2 races betreft.

CrankEye eindigde 3e in de 1e race en 1e in de 2e. Dat geeft hem 8+10 punten=18+1 voor aanwezigheid=19

DiekoThaKurd eindigde 1e in de 1e race en 3e in de 2e. Dat geeft hem 10+8 punten=18+1 voor aanwezigheid = 19

Hanneswasco eindigde 2e in de 1e race en was daarna foetsie. Dat geeft hem 10 punten+1 voor aanwezigheid = 11

HyperHayte eindigde 5e in de 1e race en 4e in de 2e. Dat geeft hem 6+7 punten = 13+1 voor aanwezigheid = 14

Mezelf hou ik er dit keer dan ook buiten omdat ik toch niet meedoe aan het ranksysteem.

Ik kan niet echt oordelen omdat ik niet van race hou en er dus ook nooit bij ben. (dus weet niet hoe druk het normaal gesproken is)

maar is het niet tijd voor wat anders op een maandag of is het normaal gesproken wel druk?

Geplaatst:
comment_1096853

Maandag kan ik bijna nooit aanwezig zijn omdat ik om 20u00 - 20u15 al van de PS3 moet gaan (dat was ook de reden waarom ik gisteren opeens weg was). Dus dan kan ik bijna niet racen.

Zelfde geld voor woensdag en vrijdag, maar gelukkig begint dat iets vroeger. Ik vind het trouwens raar dat de meetings om 19u30 en 20 uur beginnen, terwijl bijna iedereen op 19u00 had gestemd. Zal wel zijn omdat Kai geen tijd heeft dan (heb ik niets op tegen, real life gaat voor ;)).

Edit @ hierboven: Woensdagavond hebben we normaal een meeting.

Bewerkt: door Hanneswasco

Geplaatst:
comment_1096908
Heb ik me aso gedragen?

Bij de race op het vliegveld stond ik op het laatst midden op de weg omdat ik een invite kreeg van Bio.

Toen kwam jij er aan en botste bijna tegen mij.

Ik moest voor jou uitwijken omdat ik anders tegen jou op zou knallen omdat jij achteruit reed.

Wat betreft de tijden:

Ik wil 't best een half uurtje eerder doen volgende keer. Maar

of het de keer erna om 7 uur gaat lukken, is de grote vraag.

Bewerkt: door Wienish

Geplaatst:
comment_1097065
Maandag kan ik bijna nooit aanwezig zijn omdat ik om 20u00 - 20u15 al van de PS3 moet gaan (dat was ook de reden waarom ik gisteren opeens weg was). Dus dan kan ik bijna niet racen.

Zelfde geld voor woensdag en vrijdag, maar gelukkig begint dat iets vroeger. Ik vind het trouwens raar dat de meetings om 19u30 en 20 uur beginnen, terwijl bijna iedereen op 19u00 had gestemd. Zal wel zijn omdat Kai geen tijd heeft dan (heb ik niets op tegen, real life gaat voor ;)).

Edit @ hierboven: Woensdagavond hebben we normaal een meeting.

WAT............ :O

19.00 :O zijn bijna alle meetings om 19.00

Wat een kut[/font] uur :td: :muur::blauw::bonk::sst:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.