Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 558.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:

Als ik zou mogen kiezen uit MW2 en MAG dan kies ik voor MW2. Het lijkt me wel heel vet om met 265 man te spelen in MAG, maar zoals ik in de BETA speelde was het vrij chaotisch en had je echt een kleine kans om een doel te behalen of te helpen omdat er al zoveel zijn die dat ook doen. Bij MW2 ligt het aantal 12-18 wel goed, er is qua map-grootte veel te schieten en je kan wat rustige missies doen zoals S&D. MAG klinkt heel vet maar volgens mij gaat het niet echt heel goed werken.

En bijna iedereen heeft nu MW2, dus kan je meedoen. :puh:

Ik ga denk gewoon voor MW2, hopen dat ik me vader met kersemes zoo gek heb gemaakt dat ik hem gewoon krijg zonder te hoeven werken

Geplaatst:

Ik zoek trouwens nog mensen voor Special ops, ik wil graag delta en alfa uitspelen :puh: Dan speel ik zelf wel Rio The Janeiro missie en die andere :)

Geplaatst:
  • Auteur

Ik haat juggernauts. :-(

Wie wil met mij die trophie halen van: "Kill 4 enemy's when your down in special ops". Beste is om dit met de missie S&D te doen. De ene teammaat schiet de andere neer en die kan vanuit down-positie iedereen neermaaien.

EDIT: Kom er net te laat achter dat ik gisteren precies 2 jaar op dit forum zit. :7

Geplaatst:

moet je nou iets weten!

senna heeft mijn msn gehackt, en praat tegen iedereen op me pc vrienden enzo, ze vragen allemaal rare dingen, ik vindt dat niet kunnen ik heb

zuiver bewijs, ik eis senna dat je eraf gaat, of anders stap ik uit de clan!

Bewerkt: door jordib12

Geplaatst:
  • Auteur

Stuur je bewijs maar op.

Geplaatst:

>>> Door LibertyKillerZ: Via PB graag..<<<

Geplaatst:

Heej iedereen Ik ben jullie nieuwe lid(proefperiode) Robert Mencke

Ik ben 18 jaar oud en kom uit Apeldoorn, Gelderland.

Mijn PSN ID: GTARM Bij deze mag je me toevoegen.

Ik zie jullie wel online

Groeten Robert

Geplaatst:

Ik zoek trouwens nog mensen voor Special ops, ik wil graag delta en alfa uitspelen :puh: Dan speel ik zelf wel Rio The Janeiro missie en die andere :)

Ik wil je wel helpen ;)

Geplaatst:

moet je nou iets weten!

senna heeft mijn msn gehackt, en praat tegen iedereen op me pc vrienden enzo, ze vragen allemaal rare dingen, ik vindt dat niet kunnen ik heb

zuiver bewijs, ik eis senna dat je eraf gaat, of anders stap ik uit de clan!

Waarom geloof ik hem nou....

EDIT :

Oke :)

Bewerkt: door woveriene

Geplaatst:

nu gelooft hem niet wij hebben het al besproken en er zit blijkbaar iemand die zich voordoet als mij weet ik veel waarom

Geplaatst:
  • Auteur

Jullie kunnen weer meedoen met de December Special, afsluiting van 2009: IV Open Tournaments.

Geplaatst:

Ik haat juggernauts. :-(

Wie wil met mij die trophie halen van: "Kill 4 enemy's when your down in special ops". Beste is om dit met de missie S&D te doen. De ene teammaat schiet de andere neer en die kan vanuit down-positie iedereen neermaaien.

EDIT: Kom er net te laat achter dat ik gisteren precies 2 jaar op dit forum zit. :7

Er zit toch geen S&D in Special Ops? :7

Btw: Ik zit eindelijk terug op m'n oude PC! :D

Geplaatst:
  • Auteur

B&C bedoel ik (Breach&Clear). :puh:

Geplaatst:

Dat klinkt al logischer. :puh:

Ik heb nu die One Man Army Perk alleen is het probleem dat deze de Bling perk vervangt en die heb ik bij alle wapens geselecteerd. :7

Geplaatst:

Dat klinkt al logischer. :puh:

Ik heb nu die One Man Army Perk alleen is het probleem dat deze de Bling perk vervangt en die heb ik bij alle wapens geselecteerd. :7

Even een vraag, wat zit er in een bling perk voor wapens en stuff en wat zit er in een one man army voor wapens en stuff?

lijkt me wel erg intressant om te weten

BTW: ik heb gehoord dat het snipen veel makkelijker is..

Ik heb het nu al 1x gespeeld bij een vriend en het is echt geweldig. ik ga hem zeker kopen :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.