Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1097143
Maandag kan ik bijna nooit aanwezig zijn omdat ik om 20u00 - 20u15 al van de PS3 moet gaan (dat was ook de reden waarom ik gisteren opeens weg was). Dus dan kan ik bijna niet racen.

Zelfde geld voor woensdag en vrijdag, maar gelukkig begint dat iets vroeger. Ik vind het trouwens raar dat de meetings om 19u30 en 20 uur beginnen, terwijl bijna iedereen op 19u00 had gestemd. Zal wel zijn omdat Kai geen tijd heeft dan (heb ik niets op tegen, real life gaat voor ;)).

Edit @ hierboven: Woensdagavond hebben we normaal een meeting.

WAT............ :O

19.00 :O zijn bijna alle meetings om 19.00

Wat een kut[/font] uur :td: :muur::blauw::bonk::sst:

Ze staan nog niet om 19:00.

Ben nog aan het overleggen met wienish en joppie wanneer hun nou wel en niet kunnen met tijden.

Geplaatst:
comment_1097166
Maandag kan ik bijna nooit aanwezig zijn omdat ik om 20u00 - 20u15 al van de PS3 moet gaan (dat was ook de reden waarom ik gisteren opeens weg was). Dus dan kan ik bijna niet racen.

Zelfde geld voor woensdag en vrijdag, maar gelukkig begint dat iets vroeger. Ik vind het trouwens raar dat de meetings om 19u30 en 20 uur beginnen, terwijl bijna iedereen op 19u00 had gestemd. Zal wel zijn omdat Kai geen tijd heeft dan (heb ik niets op tegen, real life gaat voor ;)).

Edit @ hierboven: Woensdagavond hebben we normaal een meeting.

WAT............ :O

19.00 :O zijn bijna alle meetings om 19.00

Wat een kut[/font] uur :td: :muur::blauw::bonk::sst:

Ze staan nog niet om 19:00.

Ben nog aan het overleggen met wienish en joppie wanneer hun nou wel en niet kunnen met tijden.

ow.... :S

je hebt in ieder geval mijn mening :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1097173

Oproep:

Zijn er mensen die een meeting willen organiseren?

We zijn ff naar tijden aan het kijken, en omdat ik zelf niet vaak aanwezig ben doordeweeks is het handig om extra meeting-organisator(en) te hebben die eventueel voor een meeting op woensdag en/of zaterdag kunnen zorgen of kunnen invallen als één iemand niet kan.

Heb van een aantal ook gehoord dat ze op zaterdag een meeting willen, dus dat komt misschien dan ook.

Als we 3 of 4 meetingorganisatoren hebben dan gaan we ff met ze allen om de tafel wie op welke dag het beste kan, om welke tijd en wat hij/zij wil organiseren e.d.

En een tip alvast voor meeting-organisatoren: Wat ik zelf doe op zondag is (of een dag van tevoren of 's ochtend) iedreen een mail sturen via PSN dat er op die dag een meeting is om die tijd. Iedereen hoort eigenlijk gewoon op de blog te kijken wanneer de data is, maar vele doen dat niet dus dan is een herinnering wel ff handig, is alleen een tip als je meer mensen op de meeting wilt :)

De tijden en dagen blijven nog even zoals ze nu zijn, totdat alles gereed is voor nieuwe weekprogramma.

Graag hiervoor dit formuliertje invullen en naar mij toe sturen.

[b]PSN:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
[b]Dagen beschikbaar (Ma t/m vrij) ná 19:00:[/b]
[b]Dagen beschikbaar (zaterdag) tussen 10:00 - 22:00:[/b]
[b]Opmerking:[/b]

Geplaatst:
comment_1097186
Oproep:

We zijn ff naar tijden aan het kijken, en omdat ik zelf niet vaak aanwezig ben doordeweeks is het handig om extra meeting-organisator(en) te hebben die eventueel voor een meeting op woensdag en/of zaterdag kunnen zorgen of kunnen invallen als één iemand niet kan.

Heb van een aantal ook gehoord dat ze op zaterdag een meeting willen, dus dat komt misschien dan ook.

Als we 3 of 4 meetingorganisatoren hebben dan gaan we ff met ze allen om de tafel wie op welke dag het beste kan, om welke tijd en wat hij/zij wil organiseren e.d.

En een tip alvast voor meeting-organisatoren: Wat ik zelf doe op zondag is (of een dag van tevoren of 's ochtend) iedreen een mail sturen via PSN dat er op die dag een meeting is om die tijd. Iedereen hoort eigenlijk gewoon op de blog te kijken wanneer de data is, maar vele doen dat niet dus dan is een herinnering wel ff handig, is alleen een tip als je meer mensen op de meeting wilt :)

De tijden en dagen blijven nog even zoals ze nu zijn, totdat alles gereed is voor nieuwe weekprogramma.

ik ik ik kies mij :Y:Y:tu:

Geplaatst:
comment_1097195
Oproep:

ik wil woensdag en zaterdag doen maar het kan soms zijn dat ik niet kan maar kunnen julie die zaterdag meeting s'avonds doen want ik wil deathmatch toernooi 's middags doen :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1097196
Oproep:

Ik vergat formuliertje erbij te zetten. Die kan je invullen en naar mij toesturen.

Graag hiervoor dit formuliertje invullen en naar mij toe sturen.

[b]PSN:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
[b]Dagen beschikbaar (Ma t/m vrij) ná 19:00:[/b]
[b]Dagen beschikbaar (zaterdag) tussen 10:00 - 22:00:[/b]
[b]Opmerking:[/b]

Meeting van morgen (woensdag) start ik denk ik rond 19:15 á 19:30. Excuses als ik dat morgen niet haal. Maar ik denk dat ik er gewoon ben ^_^

KLIK HIER ALS JE MEETING-ORGANISATOR WIL WORDEN

Geplaatst:
comment_1097445

Ik heb dus nu ook studiebegeleiding zoals ik al zei en dus denk ik dat het deathmatch toernooi niet doorgaat voor mij. Ik kan wel in het weekend en dan gaat ook de clanwar van start hoop ik :eten:

Geplaatst:
comment_1097617
Ik heb dus nu ook studiebegeleiding zoals ik al zei en dus denk ik dat het deathmatch toernooi niet doorgaat voor mij. Ik kan wel in het weekend en dan gaat ook de clanwar van start hoop ik :eten:

ik kan je in de groep zetten die in het weekend moeten :Y

kan je dan meedoen?

ps:omdat ik het vergeten ben te vragen aan julie en ik las dan de post van MartyCeha. maar zouden julie ook de dagen kunnen posten van waneer het beste is voor het deathmatch toernooi want dan kan ik daar mee rekening houden.

maar kijk wel goed want als de teams zijn gemaakt dan kn je niet veranderen :N

Bewerkt: door end of the riot

Geplaatst:
comment_1097653

Ik wil! Ik wil ook meeting orga. zijn!

PSN: Mennosunny6

Motivatie: FUN doen

Dagen beschikbaar (Ma t/m vrij) ná 19:00:Ligt aan het huiswerk wat ik krijg

Dagen beschikbaar (zaterdag) tussen 10:00 - 22:00:Ja

Opmerking: Ik zou het wel willen :)

Bewerkt: door Robin B

Geplaatst:
comment_1097658

Motivatie: Dm (Af en toe ) race , freemode

Dagen beschikbaar (Ma t/m vrij) ná 19:00: ?

Dagen beschikbaar (zaterdag) tussen 10:00 - 22:00: ?

je bent vergeten in te vullen op welke dagen je beschikbaar bent ;)

Bewerkt: door Denimo

Geplaatst:
comment_1097664

Verbeterd

Geplaatst:
comment_1097763

Verbeterd

En één motivatie geen geen spel modes. :puh:

Edit: Ik ben er vanavond trouwens ook bij. :)

Bewerkt: door Rullez

Geplaatst:
comment_1097840
Heb vanavond studiebegeleiding afgezegt (had al m'n huiswerk al af). Ik zal er ook zijn denk ik :) Invite me pleazzz :dans:

Het is nog niet begonnen, maar erg leuk dat je er gewoon bij bent. Overigens kan ik melden dat ik net rank 6 heb gehaald.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.