Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 538.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1097872
Maandag kan ik bijna nooit aanwezig zijn omdat ik om 20u00 - 20u15 al van de PS3 moet gaan (dat was ook de reden waarom ik gisteren opeens weg was). Dus dan kan ik bijna niet racen.

Zelfde geld voor woensdag en vrijdag, maar gelukkig begint dat iets vroeger. Ik vind het trouwens raar dat de meetings om 19u30 en 20 uur beginnen, terwijl bijna iedereen op 19u00 had gestemd. Zal wel zijn omdat Kai geen tijd heeft dan (heb ik niets op tegen, real life gaat voor ;)).

Edit @ hierboven: Woensdagavond hebben we normaal een meeting.

WAT............ :O

19.00 :O zijn bijna alle meetings om 19.00

Wat een kut[/font] uur :td: :muur::blauw::bonk::sst:

Ze staan nog niet om 19:00.

Ben nog aan het overleggen met wienish en joppie wanneer hun nou wel en niet kunnen met tijden.

Ik zeg doordeweeks 's avonds rond half 8 houden,

's weekends misschien 's middags of 's avonds.

Geplaatst:
comment_1097916

Ik vond het net wel erg leuk, alleen zaten er wat onsportieve mensen tussen die mij wouden kicken als ik hun dood had gemaakt terwijl iedereen op elkaar schoot, ik vind dit gewoon onsportiviteit en dit is gewoon niet leuk. Gelukkig waren meer mensen het met mijn eens en kregen de mensen die mij wouden kicken van heel wat andere mensen één vote kick. :)

Geplaatst:
comment_1097924
Ik vond het net wel erg leuk, alleen zaten er wat onsportieve mensen tussen die mij wouden kicken als ik hun dood had gemaakt terwijl iedereen op elkaar schoot, ik vind dit gewoon onsportiviteit en dit is gewoon niet leuk. Gelukkig waren meer mensen het met mijn eens en kregen de mensen die mij wouden kicken van heel wat andere mensen één vote kick. :)

Tijdens free mode doe ik dat ook wel eens dan doe ik 1 vote en dan trek ik die terug (want niet iedereen heeft een headset) en dat schrikt ze wat af :Y

:cya:

Geplaatst:
comment_1097956

ik vind et wel leuk (was de eerste x voor mij) mrja op een gegeven moment begon iedereen op elkaar te schieten :puh: en als ik owrdt gedood of wordt beschoten schiet ik terug (lijkt me logisch :puh:)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1097961

competitieak7.png

Je kunt nog meedoen voor de competitie: Wie maakt de beste signature!

Inschrijven kan t/m vrijdag 19:00

eventsgv4.png

Je kan je óók nog steeds inschrijven voor: Liberty deatmatch toernooi.

Inschrijven kan t/m vrijdag 19:00

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1098080

Ben het helemaal eens met rullez.. daarom kwam ik ook voor hem op in het spel.

en volgende keer als menno weer zo doet vraag ik gewoon of iedereen hem weg wilt stemmen..

lukt dat niet dan maak ik zelf wel een spel aan met mensen die wel normaal kunnen doen en niet zo zijken :tu:

(heb geen zin in een kindercrash aan me oor)

ook vreemd dat menno ging kickvoten omdat ze hem killen en 2 min later doet ie het

zelfde bij andere.. dus snap niet errig waarom ie zo geflipt was?

Geplaatst:
comment_1098098

Tijdens free mode doe ik dat ook wel eens dan doe ik 1 vote en dan trek ik die terug (want niet iedereen heeft een headset) en dat schrikt ze wat af :Y

:cya:

Toch erg onsportief hoor, het zijn tenslotte je clan genoten. ;)

ik vind et wel leuk (was de eerste x voor mij) mrja op een gegeven moment begon iedereen op elkaar te schieten :puh: en als ik owrdt gedood of wordt beschoten schiet ik terug (lijkt me logisch :puh:)

Erg logisch ja.

Ben het helemaal eens met rullez.. daarom kwam ik ook voor hem op in het spel.

en volgende keer als menno weer zo doet vraag ik gewoon of iedereen hem weg wilt stemmen..

lukt dat niet dan maak ik zelf wel een spel aan met mensen die wel normaal kunnen doen en niet zo zijken :tu:

(heb geen zin in een kindercrash aan me oor)

ook vreemd dat menno ging kickvoten omdat ze hem killen en 2 min later doet ie het

zelfde bij andere.. dus snap niet errig waarom ie zo geflipt was?

Bedankt man. :tu:

Geplaatst:
comment_1098100

Maar Crankeye Denimo . Ik zat lekker te cruisen,maar dan komen jullie aan met pistolen . En wordt doodgeknalt. Ja denk je dan dat ik niet boos wordt? En ik vond het wel leuk dat ik kankerlaaier door biocount werd genoemt .

Dis ook mijn antwoordt op die van Biocount .

Bewerkt: door Robin B

Geplaatst:
comment_1098305
name='rullez'erg onsportief hoor, het zijn tenslotte je clan genoten ;)

maar ik speel freem mode voor wat lol te trappen :Y

schieten is voor deathmatch niet free mode. :Y

en sommige snappen dat niet :duh:

dus maak ik het hen duidelijk :7

Geplaatst:
comment_1098326

En Rullez ik had je wel moet kicken . Wat jij deed was erg onsportief . Zit ik net lekker te cruisen op het vliegveld bij de helis . Kom jij eraan en schiet mij dood ? Ga dan toch DM spelen .

Geplaatst:
comment_1098332

Ik was lang niet de enige hoor, logisch dat ik dan mee gaan doen.

En Rullez ik had je wel moet kicken . Wat jij deed was erg onsportief . Zit ik net lekker te cruisen op het vliegveld bij de helis . Kom jij eraan en schiet mij dood ? Ga dan toch DM spelen .

Hoe vaak ben ik dood geschoten terwijl ik aan het vliegen/rijden ben....

Geplaatst:
comment_1098337

Ik ben ook zo iemand die het verschil niet kent tussen Free Mode en DM, maar dat is gewoon omdat ik DM veel te graag doe. :D Met de helikopters vond ik het wel leuk.

Maar even voor die signature-competitie: mag ik ook een premade inleveren?

Geplaatst:
comment_1098342

Ik was lang niet de enige hoor, logisch dat ik dan mee gaan doen.

Hoe vaak ben ik dood geschoten terwijl ik aan het vliegen/rijden ben....

maar rullez ik heb het niet over jou ik hebt over bijna iedereen :7

wat er gisteren gebeurt is weet ik niet :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.