Jump to content
Geplaatst:
comment_965672
1RiHWDw.png

Welkom in het Majestic Clubhuis!

Het algemene Clan Talk Topic is ervoor om over verschillende onderwerpen te praten.
Zo kunnen we specifieke clan-onderwerpen gescheiden houden van de algemene onderwerpen.
Double- en tripple posten is niet toegestaan. Beledigende of forceerde teksten worden verwijderd.

Verdere vragen?
 Stuur Kai-ShockWave of Sentasi een PB

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Update 2017

• Reacties 38.6k
  • Bezichtigingen 535.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1031344
heb bio al paar dagen niet gezien

Die was paar dagen op vakantie en kon de laatste 2 meetings dus niet bijwonen. Nu is hij weer actief en zal dus bij de aankomende meetings zijn ;)

ik ben er nu ook gewoon meer bij, ik heb net headset besteld heb morgen of overmorgen al binnen, ik vond het steeds kut met meetings omdat ik niet goed met communiceren met jullie, er zal iets groots moeten gebeuren bij me dat ik niet meer bij meetings kan komen of trainingen. ;)
Geplaatst:
comment_1031442

Hoe kan ik een clan joinen??

Ik heb GTA IV voor de PlayStation 3 maar ik heb geen internet kabel / netwerk kabel.

Als ik die nodig heb, kan iemand dan Please zeggen waar ik die kan kopen?? :tu:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1031451

Ik heb GTA IV voor de PlayStation 3 maar ik heb geen internet kabel / netwerk kabel.

heey

Om bij een clan te zitten idd het idd noodzakelijk om een internetverbinding te hebben. Je kan bij warenhuizen of onderdelenwinkels een internetkabel halen (UTP). De ene kant steek je in je router en de andere kant in je ps3.

Dan maak je online een account aan op PSN. Als de registratie voltooid is kan je je aanmelden op PSN. Zodra je dus online kan met GTA (via telefoon: Multiplayer) kan je bij onze clan joinen in het recruitement-topic. ;)

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
comment_1031589

uit welke eeuw kom jij?

Geplaatst:
comment_1031595

@ checkkill

hangt er van af wat voor verbinding je wilt...

verbinding waardoor je alleen op je PlayStation 3 online kan: modem, internet kabel, playstation

verbinding waardoor je met PS3 en PC tegelijk online kan: modem, internet kabel, router, internet kabel, playstation/pc

draadloze verbinding waardoor je met PS3 en pc tegelijk online kan: modem, internet kabel, draadloze router, PS3

@Houtworm NL

als me Nat type 1 is doe ik zoiezo mee, anders kijk ik wel of ik er bij kan, meestal lukt dit namelijk niet...

btw, vandaag was mijn UPnP opeens enabled, terwijl die eerst altijd unavailable... weet iemand hier hoe dat kan?

Geplaatst:
comment_1031679
@ checkkill

verbinding waardoor je alleen op je PlayStation 3 online kan: modem, internet kabel, playstation

verbinding waardoor je met PS3 en PC tegelijk online kan: modem, internet kabel, router, internet kabel, playstation/pc

draadloze verbinding waardoor je met PS3 en pc tegelijk online kan: modem, internet kabel, draadloze router, PS3

@Houtworm NL

als me Nat type 1 is doe ik zoiezo mee, anders kijk ik wel of ik er bij kan, meestal lukt dit namelijk niet...

btw, vandaag was mijn UPnP opeens enabled, terwijl die eerst altijd unavailable... weet iemand hier hoe dat kan?

als je nat type te laag is op een bepaald moment schakelt je playstation die auto in zodat je toch online kan gamen

en nat type 2 is meer dan genoeg om online te gamen zet je upnp als dat niet lukt

wat vinden jullie trouwens van me nieuwe sig heb geprobeerd de tekst van libertykillers te kopieren

Bewerkt: door HoutwormNL

Geplaatst:
comment_1031940
@ checkkill

@Houtworm NL

als je nat type te laag is op een bepaald moment schakelt je playstation die auto in zodat je toch online kan gamen

en nat type 2 is meer dan genoeg om online te gamen zet je upnp als dat niet lukt

nee kijk, het zit zo....

mijn NAT type is ALTIJD 3, behalve als ik heb direct aansluit op de modem, wat maar heel soms kan doordat ik de PlayStation maar heel soms naar beneden kan brengen (de ps3 staat op zolder, de modem beneden), eerst stond UPnP altijd uit (unavailable) maar gister avond was hij opeens aan...

Geplaatst:
comment_1031945

Mijn dank voor jullie inschrijving.

Ik weet natuurlijk niet hoe het aangemelde team tot stand is gekomen maar als ik naar jullie leden kijk (21 stuks want de 9 op valideren heb ik niet meegetelt aangezien deze niet actief zijn) kunnen jullie 4 a 5 teams opstellen... :duh:

Mijn vraag is dan of jullie niet alleen de beste van jullie clan op pad willen sturen maar voor het toernooi zou het leuk zijn als er veel teams waren... :tu:

De aces zijn natuurlijk welkom maar dit toernooi gaat om de gezelligheid en niet om wie er het beste is.

Mijn mening is dit een eerste kennismaking met de verschillende clans. Dus denk er nog even over na ofdat je alleen je beste wilt sturen... Want ik denk dat er meer leden zullen zijn die wel willen en met jullie ledenaantal moet het geen probleem zijn om meerdere teams op te stellen... :Y

Hoop dat jullie hier over willen nadenken en voor het opgegeven team kan ik alleen maar zeggen: Leuk dat jullie aanwezig zijn en we zien elkaar on-line _O_

Bewerkt: door LangeDraak

Geplaatst:
comment_1032040

langedraak lijkt me ook leuk om verschillende teams erin te zetten mischien is dat een mogelijkheid maar dan moeten we het wel een beetje verdelen

maar bovenal ik ga hier niet over dat is kai en die is op vakantie

Geplaatst:
comment_1032052
langedraak lijkt me ook leuk om verschillende teams erin te zetten mischien is dat een mogelijkheid maar dan moeten we het wel een beetje verdelen

maar bovenal ik ga hier niet over dat is kai en die is op vakantie

Houtworm,

Ik denk in ieder geval dat je niet moet rommelen aan het team wat Kai heeft neer gezet... Dat zijn jullie aces en die wil je lekker bij elkaar hebben in 1 team....

Maar goed hebben jullie maar 1 leider dan ?? Niemand die (komt dat pokkewoord weer) een B-team mag opstellen ??

Ik kan me niet voorstellen dat hij het erg vind maar nogmaals ik kan hier niet over oordelen.

Hou er echter wel rekening mee dat de inschrijving gewoon vrijdag middernacht sluit en er dan niets meer ingeschreven kan worden danwel gewijzigd kan worden.

Echter denk ik dat je een hoop spelers tekort doet om ze hier niet aan mee te laten doen!!!!

En misschien kunnen ze onderling gewoon een team samenstellen.. Ze kennen elkaar en kunnen het ook organiseren... Ze kunnen zichzelf gewoon opgeven.. Er staat nergens dat alleen clan-leiders teams mogen opgeven... Als er maar 1 persoon per team als aanspreek punt is waar je de afspraken mee kan maken (zoals PSN vrienden accepteren voor een bepaalde datum en wie de scores post enz enz....)

Maar nogmaals het is aan jullie... Ik kan niet over jullie clan oordelen danwel zeggen hoe jullie iets moeten doen...

Ik hoop echter om veel meer inschrijvingen en niet alleen komt dit ten goede van het toernooi maar het is voor iedere deelnemer leuk om hieraan mee te doen dus hoe meer deelnemers hoe meer mensen hier plezier aan gaan beleven :tu:

Geplaatst:
comment_1032219
hayte heb je 2 routers? anders heb je echt een crappy router dus ik adviseer je zet er maar 1 router tussen of koop een speedtouch

nee, 1tje, een Sitecom WL-173...

btw, het lijkt me normaal dat Marcel nu onze leider is, dus ook extra teams op mag stellen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.